فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 419
  • بازدید دیروز : 228
  • بازدید کل : 569820

تحقیق درباره رشته پزشکی


تحقیق درباره رشته پزشکی

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:20

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

هدف از تربيت پزشك عمومي :

1-درراه آشنايي بيشتر با مكتب و تزكيه و تعالي روح كوشا باشد. كمك به تامين بهداشت ودرمان دردهاي مردم را وسيله‌اي براي رضاي خدا و تقرب به او بداند.

2- با فرهنگ اسلامي و نظام جمهوري اسلامي آشنا باشد و خود را ملزم به رعايت قوانين و مقرراتحاكم به جامعه اسلامي بداند.

3- از شناخت مسائل عمده بهداشت و درمان و نظامارائه خدمات بهداشتي و درماني كشور به قدر كافي برخوردار و از مسئوليت‌ها و وظايفخود در اين نظام آگاه باشد.

4- قابليت علمي و عملي كافي در تشخيص بيماري‌ها وارجاع بيماران به سطوح بالاتر بهداشتي و درماني كشور و شركت در برنامه‌هاي پيشگيريو بهداشت عمومي را دار باشد.

5-قادر به استفاده از آخرين منابع علمي وبهره‌گيري از اطلاعات جديد كار خود باشد.

دوره آموزش دكتراي حرفه‌اي پزشكيشامل مراحل زير است:
علوم پايه :

طول اين دوره 2سال است كه در پايان اين دوره دانشجو در آزموني شامل كليه دروس اين دوره شركتمي‌كند و در صورت موفقيت به دوره بعدي راه مي‌يابد. هر دانشجو حداكثر دوبارمي‌تواند در اين آزمون شركت كند.

فيزيوپاتولوژي :

طول اين دوره 6 ماه است و طي آن دانشجو ضمن آگاهي از مباني فيزيولوژيك ، بامكانيزم بيماريها و عوامل موثر در آنها به طريق تحليل گرانه آشنا مي‌شود ونشانه‌هاي بيماريها و تشخيص و درمان آنها را ياد مي‌گيرد.

كارآموزي باليني :

طول اين دوره 20 ماه است و هدف شناخت آثارو علائم بيماريها از ديدگاه باليني و آزمايشگاهي به دست آوردن توانايي‌هاي لازم دربه كاربردن انديشه ، استدلال و نتيجه‌گيري سريع، به منظور برخورد منطقي و صحيح بابيمار و طراحي عمليات پيشگيري درماني است.

كارورزيباليني:

طول دوره 18 ماه است و هدف پرورش مهارتها، تقويت قدرت تصميم‌گيري ، افزايش اتكاء به نفس و تكميل پرورش انديشه از طريق رويارويي مستقيم كارورز با مسائل بهداشتي ، درماني و تقبل مسووليت مستقيم امور بهداشتي، درماني به عهده همه است.

و...


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 330

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما