فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 203
  • بازدید دیروز : 480
  • بازدید کل : 570084

تحقیق درباره روند تأثیرپذیری مهندسی مکانیک


تحقیق درباره روند تأثیرپذیری مهندسی مکانیک

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:11

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

روند تأثیرپذیری مهندسی مکانیک

 

ظهور [[رایانه]]‌‌ها و توسعه‌ی فن‌آوری رایانه‌ای، مهندسی مکانیک را تا حدّ زیادی تحت تأثیر قرار داده است. تخته‌های ترسیم مهندسی جای خود را به روش‌های [[طراحی به کمک رایانه]] (CAD) داده‌اند و نرم‌افزارهای محاسباتی پیچیده و توانمند، مهندسان مکانیک را قادر ساخته‌اند تا بتوانند مسئله‌های تخصصی پیچیده را به گونه‌ای مطلوب و کارا حل نمایند.

 

هم‌چنین، نگرانی‌هایی فزاینده‌ای که در مورد محیط زیست و حفظ آن برای نسل‌های آینده وجود دارد، سبب شده است تا مهندسان مکانیک، در طراحی‌ها و فرآیندهای ساخت خود، مسئله‌ی حفظ محیط زیست و بهره‌وری بهینه از انرژی‌ها و تولید فرآورده‌های قابل [[بازیافت]] و دوست‌دار محیط زیست را لحاظ کنند.

 

 

 

آینده‌ی شغلی مهندسی مکانیک

 

چشم‌انداز شغلی مهندسان مکانیک، امیدبخش و بااستحکام است. برای مثال، در [[ایالات متحده‌ی امریکا]]، رشد شغل‌ها و حرفه‌های مربوط به مهندسی مکانیک، هر سال حدود ۱۶٪ (۳۵ هزار شغل) است و انتظار می‌رود این آهنگ رشد تا سال ۲۰۰۶ میلادی حفظ شود.

 

مهندسان مکانیک از روزگاران گذشته تا به امروز، اغلب در بخش‌های صنعتی زیر نقش عمده‌ای ایفا می‌کنند:

 

هوا فضا، خودروسازی، واحدهای شیمیایی، رایانه و [[الکترونیک]]، ساختمان‌سازی، انواع فرآورده‌های مصرفی، انرژی، مشاوره‌ی مهندسی و بخش‌های دولتی.

 

هم‌چنین صنعت پزشکی و داروسازی، فرصت‌های شغلی هیجان‌انگیزی را برای مهندسان مکانیک به وجود آورده‌اند تا نیروها و دانش‌های زیستی را در هم بیامیزند

 

 

 

وظایف یک مهندس

 

وظایف مهندسی بدین گونه‌اند که یک مهندس میبایست محدودیت‌های مربوطه را تشخیص دهد تا بتواند به دستاوردهای لازم برسد. محدودیت‌ها شامل منابع در دسترس، محدودیت‌های جسمانی یا فنی، آمادگی برای پیرایش‌ها یا افزایش‌های آینده، و دیگر عامل‌ها مانند نیازهای [[هزینه]] ای، ساخت پذیر بودن، و کاربردی بودن می باشد.

و...

 


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 224

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما