فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 110
  • بازدید دیروز : 197
  • بازدید کل : 570661

تحقیق درباره شيوه های جديد ورزشی برای معلولين ضايعات نخاعی


تحقیق درباره شيوه های جديد ورزشی برای معلولين ضايعات نخاعی

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:11

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

چکيده تحقيق:

در این تحقیق سعی می شود با بکارگيري شيوه هاي جديد ورزشي براي معلولين ضايعات نخاعي به عنوان بخشي از نيازهاي ورزشي معلولين پرداخته شود.

ظاهر بدن اشخاص مي تواند حاصل ترکيبي از فرم فيزيک بدن وزن و چيزهاي زياد ديگري باشد . شانس و ژنتيک نيز ممکن است از عوامل کليدي باشند ولي شما مي توانيد شکل ظاهر بدنتان را با چيزهايي مثل رژيم غذايي، انعطاف پذيري، نحوه اسقرار بدن و تقويت بدن بهتر کنيد. به عبارت ديگر ورزش مي تواند آنچه که شما به دنبال آن هستيد تامين نمايد.

(تا پيش از دهه 1970 معلولين از فرصت محدودي براي شرکت در رقابتهاي قهرماني برخوردار بودند امروزه تغيير شرايط اجتماعي استفاده از ورزش براي بازپروري و قانونگذاريها موجب افزايش امکانات رقابتي معلولين شده است.)

- در اواسط قرن 20 به کمک موسسه ايفر(AAMPER) خدمات متخصصان حرفه اي به معلولين نخاعي و ...براي اجراي طرح تفريحي و آمادگي جسماني عقب افتادگي ذهني با هدف تحقيق، توسعه برنامه و تعليم نيروي رهبري ياري کرد و موسسات تربيت نيروي انساني، برنامه هاي خاصي براي پرورش نيروي رهبري در چنين قلمروي گنجانده شد. کمکها و سرمايه گذاريهاي دولتي موجب تاکيد بيشتر بر اين بخش ويژه از قلمرو تربيت بدني شد.

( بنابراين ضروري به نظر مي رسد تا در برنامه هاي افراد معلول، ورزش و فعاليت بدني پيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.)

 

معلوليت ضايعه نخاعي ورزش

مقدمه :

در جهان امروز با گسترش رشته هاي ورزشي از يک طرف و افزايش معلوليت از طرف ديگر لزوم ابداع و به کار گيري شيوه هاي نو و بهتر جهت ورزش معلولين پيش از پيش احساس مي شود. به همين منظور نوشته حاضر به رشته تحرير در آمده است تا بخشي از نيازهاي ورزشي دست اندرکاران مرتبط با فعاليتهاي ورزشي معلولين را پاسخگو با شد.

متاسفانه در جامعه شاهد آن هستيم که سالانه تعدادي از افراد به دلايل گوناگون دچار معلوليت مي شوند با پيشرفت تکنولوژي نه تنها از افزايش روند معلوليت کاسته نشد بلکه بر پيچيدگي آن نيز اضافه گرديد. سازمان بهداشت جهاني بطور متوسط 10 درصد از افراد جامعه را معلول تلقي مي کند که انواع مختلف معلوليت را شامل مي شود که در زير ارائه مي شود:

1- قطع عضو

2- فلج مغزي

3- استفاده از صندلي چرخ دار، آسيب نخاعي ( ضايعه نخاعي )

4- نقص بينايي

5- معلوليت

6- ساير موارد

و...


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 247

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما