فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 140
  • بازدید دیروز : 174
  • بازدید کل : 569313

تحقیق درباره فرار


تحقیق درباره فرار

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:40

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

«مقدمه»

پديده دختران فراري معضلي بزرگ است كه گريبانگير جوامع امروزي شده همه ما تاكنون با مواردي از اين پديده برخورد داشته اين يا حداقل سرگذشت آنها را در جرايد و مجلات خوانده ايم .

فرار اصولاً بعلت خستگي از شرايط فعلي فرد و عدم تحمل شرايط است و براي بدست آوردن محيطي بهتر براي ادامه زندگيست . ما مي دانيم كه فرار آخرين راه است نه بهترين راه و اكثريت اين فرارها سرانجام شومي و بدتر از هر آنچه فكرش را مي كنيم بدنبال دارد . اگر پس از فرار با فراريان صحبت كنيم مشاهده مي شود كه پشيمان هستند و علت فرار خود را بي تجربگي ، عدم تصميم گيري عاقلانه و احساسي عمل كردن مي دانند . در مورد فرار تحقيقات گسترده اي انجام شده است و كارشناسان زيادي در تكاپو هستند تا راهي براي حل اين مشكل پيدا كنند عوامل مختلفي براي فرار وجود داردر كه هر كدام ريشه در خانواده جامعه دوستان و بيشتراز همه از خود فرد نشئات گرفته است . بسياري بر اين باورند كه اين معضل بيشتر در جوامع فقير به علت كمبود امكانات - فقر وجود دارد و اين در حاليست كه اين بسياري از افراد جزء ثروتمند ترين خانواده هاي شهرما و حتي كشور ما هستند . شايد فقر بهانه اي براي فرار باشد ولي عامل اصلي نيست . شرايط و تصميم گيري بعد از فرار به دو شكل تقسيم مي شود :

1-فرد چون راه برگشتي ندارد خود را مجبور ميكند كه به شرايط جديد عادت كرده و راه و روشي براي زندگي جديد خود انتخاب كند و به فكر سرپناه براي محافظت خود جايي براي پنهان شدن از دست مامورين او را به خانه ش باز مي گردانند و همچنين شغلي براي ادامه زندگي هستند .

گروه دوم كساني هستند كه پشيمان شده و قصد بازگشت دارند . تعداد اندكي باز مي گردند ولي جامعه و خانواده و دوستان ديگر پذيراي آنها نيستند يا اگر هم پذيرفته شوند به ديد گذشته به او نمي نگرند او را طرد مي كنند به چشم يك خلافكار به او نگاه مي نگرند از او فاصله مي گيرند و يا هميشه او را در خانه حبس مي كنند و زيرنظرش دارند به هر حال اطلاعات ما در حدي كه قضاوت صحيحي از اين معضل به شما ارائه دهيم نيست . لذا اينكار را به كارشناسان مي سپاريم و فقط در پايان متذكر مي شويم فرار نه تنها مختص دختران بلكه پسران و حتي كودكان و نه فقط مختص جامعه امروزي ست بلكه زخم كهنه ايست كه امروز بعلت عدم توجه و پنهان كاري هاي بي مورد و عدم بكارگيري راه حل هاي كاربردي سرباز كرده و همه گروه هاي سني را در بر مي گيرد .

و...


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 231

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما