فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

تحقیق درباره فرهنگ آفريني قرآن


تحقیق درباره فرهنگ آفريني قرآن

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:20

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

فرهنگ آفريني قرآن

تمهيد مقدمه

اگر يك روز رسانه هاي همگاني جهان خبر دهند كه في المثل در كاوشهاي باستان شناسي در بيت لحم يا در حوالي شهر قديمي بعلبك ، خمره اي سالم كشف شده و در آن طوماري بلند بالا به خطي ناشناخته محفوظ مانده است كه قدمت آن دست كم به 15 قرن پيش مي رسد ، چه شور و ولوله اي در جهان فرهنگ و محافل فرهنگي جهان در خواهد گرفت ؟

سپس اگر بزرگترين باستان شناسان و زبان شناسان و فرهنگ شناسنان سراسر جهان كميته اي بين المللي براي كشف رمز خط آن طومار تشكيل دهند و پس از دو سال تلاش شبانه روزي ، نتيجة پژوهشها و چگونگي موفقيتشان را در خواندن آن خط و طومار به اطلاع جهانيان برسانند ، باز چه شور و هيجاني دلهاي صاحبدلان را فرا خواهد گرفت ؟ بعد اگر اعلام كنند اين طومار بلند بالا كه اگر به خط و قطع عادي نوشته شود ، نامة خداوند به كل بشريت است ، آن شور و هيجان به اوج اعلي خواهد رسيد . ممكن است آغاز آن نامة الهي چنين باشد (( اين كتاب / نامه اي است كه بر تو نازل كرده ايم كه مردم را به توفيق پروردگارشان از تاريكيها به سوي روشنايي ، به سوي راه خداوند ، پيروزمند ستوده ، باز بري ، خداوندي كه آنچه در آسمانها و آنچه در زمين است ، از آن اوست و واي بر كافران از عذاب سخت و سنگيني كه در پيش دارند . كساني كه زندگاني دنيا را از ( زندگاني ) آخرت خوشتر دارند و از راه خدا باز ميدارند و آن را كج مي شمارند ، اينان در گمراهي دور و درازي هستند و هيچ پيامبري نفرستاده ايم مگر ( با پايمي ) به زبان قومش تا ( احكام و حقايق را ) براي آنان روشن بدارد )) .

و در جاي ديگر از آن طومار بلند بالا ، كه بازنويس نامة خداوند به انسانهاست ، چنين آمده باشد : (( { هنگام } حساب مردمان نزديك شده استو ايشان همچجنان در غفلت رويگردانند . هيچ پند تازه اي از سوي پروردگارشان براي آنان نيامد ، مگر آن كه آن را به بازيچه شنيدند . دلبستة لهوند ؛ و ستم پيشگان { مشرك } رازگويي شان را پوشيده داشتند ، { و گفتند } آيا اين { پيامبر } جز بشري همانند شماست ،‌ آيا ديده و دانسته جادو زده مي شويد ؟ گفت پروردگار من هر سخني را در آسمان و زمين ميداند و او شنواي داناست .

يا اينكه گويند آن{ = اين نامه }خوابهاي پريشان است . يا گويند آن را برخاسته است . يا گويند او شاعري است و پس بايد مانند آنچه به پيشينيان داده شد ، معجزه اي بر ما بياورد . پيش از آنان هم اهل هيچ شهري كه بعدها نابودش كرديم ، ايمان نياورده بودند ، آيا آن وقت اينان ايمان مي آورند ؟ و ما پيش از تو جز مرداني كه كتابهاي آسماني بپرسيد و ما آنان را به صورت پيكري نساخته بودايم كه خوراك نخورند و آنان هم جاودانه نبودند . سپس وعدة خويش را دربارة‌آنان تحقق بخشيديم و آنان و كساني را كه مي خواستيم نجات داديم و اسرافكاران را نابود ساختيم .

و به راستي كه به سوي شما كتابي {= نامه اي} فرو فرستاده ايم كه در آن ياد{و سخن }‌شما هست ، آيا تعقل نمي كنيد ؟ ))

نيز در جاي ديگري از آن طومار شگرف ، طبق اطلاع واصله چنين آمده است : (( هان اي مردم از پروردگارتان پروا كنيد كه زلزله قيامت چيز سهمگيني است .

و....


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 220

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما