فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 255
  • بازدید دیروز : 165
  • بازدید کل : 564424

تحقیق درباره فرهنگ و اخلاق اینترنتی


تحقیق درباره فرهنگ و اخلاق اینترنتی

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:10

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

فهرست مطالب:

مقدمه

فرهنگ و اخلاقی اینترنتی

نقش رایانه

رایانه های خانگی

نتیجه

 

مقدمه

با توجه به نفوذ گسترده ي اينترنت در سطح جوامع شهري و در ميان خانواده هاي ايراني الگوهاي اخلاقي جديدي درحال شكل گرفتن است .امروزه سواد رايانه اي,دانش ديجيتالي ,وبه تبع آن كاربرد گستردة اينترنت ,به ويژه در دهة اخير,سبب شده خانواده هاو به طور كلي سياست گذاران جامعه با چالش هاي گوناگوني در زمينة گستردة رايانه ها در مدارس، خانه ها مواجه شوند.

نهادهاي آموزشي و تربيتي جامعه به ويژه" وزارت آموزش و پرورش " به لحاظ اهداف مصوب مسئوليت هاي سپرده شده ,بايد براي حفظ سلامت تربيتي واخلاق شهروندي جامعه ,به ويژه جوانان و نوجوانان ,در دنيايي به گستردگي اينترنت تدابير ويژه اي بينديشند و تا حد امكان به دانش آموزان بياموزند كه استفاده از اين شبكة عظيم جهاني نيازمند درك درستي از كاربري رايانه اي و اعمال كنترل صحيح و منطقي بر شبكه هاي اينترنتي است و اين موضوع هرگز به معني نفي اين فناوري و ناديده گرفتن ويژگي هاي منحصر به فرد آن نيست.

امروزه در بيشتر جوامع پرسش هاي فراواني دربارة رابطة ميان دنياي اينترنت و آموزش هاي رسمي و غير رسمي وجود دارد.مديران ,معلمان و والديني كه شرايط استفاده از رايانه و به تبع آن شبكة جهاني اينترنت را براي عزيزان خود فراهم كرده اند,هميشه از خود مي پرسند كه چگونه بايد از شگفتي هاي موجود در اينترنت بهره برد و با مفاسد موجود در شبكة جهاني اينترنت برخورد كرد؟

 

 

فرهنگ و اخلاق اينترنتي

پرسش هاي كه امروزه در جوامع غربي نيز مطرح مي شود و والديني كه نگران سلامتي رواني فرزندان خود هستند نيز به آنها معتقدند,اين است كه نبايد خلوص ذاتي كودكان دستخوش پليدي هايي شود كه هيچ كنترل و اراده اي براي مهار آنها ندارند.آنچه امروزه در اين مورد بيشتر نمود عيني دارد , سايت هاي غيراخلاقي و نيز سايت هايي هستند كه برنامه يشان مملوء از ضرب و شتم و خشونت است.

بررسي در اين موضوع به ويژه در فاصله سني كاربران جوان و نوجوان و تاثير متقابل آن ها بر هم تعمق بيشتري را مي طلبد.

چگونه مي توان جلو تبادل اطلاعات نادرست اينترنتي را گرفت؟

كدام ارگان يا سازماني در اين باره مسئوليت بيشتري را بر عهده دارد؟

چگونه مي توان قوانين ملي و داخلي كشور را به گونه اي تدوين كرد كه در حد مقدورات با پديده هاي زشتي كه در دنياي مجازي اينترنت به وجود آمده است, مقابله كنند؟در حالي كه صاحبان انواع سايت ها سعي دارند با جذاب تر كردن ديدني هاي سايت حتي با كمك تصاويرزشت و مستهجن به معرفي كالا و خدمات خود بپردازند.

و...


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 204

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما