فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

تحقیق درباره فلاش و طراحی در آن


تحقیق درباره فلاش و طراحی در آن

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:31

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

مقدمه

با استفاده از ابزارهاي طراحي فلاش ، بوسيله يكسري خطوط و رنگ هاي يكنواخت و ساده اجسام و شكلهاي ابتدايي را ترسيم مي نماييد . در فرهنگ لغت شناسي فلاش به اين خطوط ، Stroke و به اجسام توپر Fill گفته مي شود .

فلاش همچنين به شما اجازه مي دهد كه طرح ها و شكل هاي رسم شده توسط ساير برنامه گرافيكي از جمله Free Hand و Adobe illustrator را براحتي به فلاش وارد كرده و در ايجاد انيميشن و فيلم خود از آنها ، استفاده نماييد .

براي اولين بار در فلاش 5 ، ابزار طراحي منحني هاي Bezier از طريق استفاده از ابزار قلم ، ارائه شده است . ابزار جديد قلم ، مشابه ابزار Bezier در ساير برنامه هاي گرافيكي عمل مي نمايد . براي افرادي كه با ابزار Bezier آشنايي نداشته و مي خواهند آزادانه و بصورت دستي طراحي نمايند ، فلاش كماكان ابزار معمولي طراحي را به همراه دستيارهاي مختلف ارائه داده است . بعنوان مثال اين دستيارها در فلاش مي توانند يك خط راست رسم شده كه داراي اندكي پستي و بلندي است را به يك خط كاملاً راست تبديل نموده و يا با تصحيح و نرم كردن انحناها باعث شوند كه منحني هاي رسم شده زيباتر بنظر برسند .

شما مي توانيد تمام طرح ها و شكل هاي ترسيم شده توسط ابزارهاي Bezier و يا ابزارهاي معمولي را مورد ويرايش قرار دهيد ، البته تصحيح اجسام و ويرايش تصاوير با روشهاي مختلفي در فلاش صورت مي گيرد .

 

مرور جعبه ابزار Toolbox

شكل ظاهري جعبه ابزار در فلاش 5 اندكي با فلاش 4 متفاوت است . مهم ترين تغييرات ، اضافه شدن ابزار قلم (Pen Tool)و ابزارهاي فرعي مربوط به آن و حذف بسياري از تغييردهنده هاي ابزار (Tool Modifiers) و انتخاب مربوط به آنها مي باشد. اين تغيير دهنده هاي ابزار (كه در واقع ويژگي هاي ابزار مورد نظر را تغيير مي دهند ) در نسخه جديد ، در پانل ها گنجانده شده و مورد استفاده قرار مي گيرند . بدين ترنيب شما مي توانيد در هر مرحله اي از كار ، پانل مناسب و صحيح را انتخاب كرده و هميشه آن را در دسترس داشته باشيد و اين انتخاب به نوع ابزاري كه در حال استفاده از آن هستيد نيز بستگي نخواهد داشت .

و...


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 208

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما