فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 191
  • بازدید دیروز : 480
  • بازدید کل : 570072

تحقیق درباره فیلتر


تحقیق درباره فیلتر

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:16

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

طراحی فیلتر پیشاپیش زمانش: سومین فیلترهای ملنیوم یک تجمع فیزیکی بدون منفذ که بزودی به ثبت می رسد و به وسیله حق الحضاری اپتیکال امگا و تکنولوژی آلفا ترکیب می کند. نتایج طیفی به اجرا درمی آید و باعث طولانی شدن زندگی فیلتر می گردد. سازه های اپتیکال حالا می توانند با یک عملکردی بالا از فیلتر در لایه بیرونی به عنوان مبداء و منباء برای اجرای بهینه به کار بروند.

تجمع در حین به ثبت رسیدن: در مرکز هر فیلتر ملنیوم سوم یک نگهدارنده فیلتر درست اقدام یم باشد. این دهانه بدون منفذ و کیپ بخش های فیلتر را برای وجود اختصاصی آن و حذف چسب های اپوکسی اپتیکال نگه می دارند.

عمر فیلتر بهینه شده: فیلترهای معمولی از پلی مرها و درزگیرهای دیگر به عنوان یک موانع محیطی استفاده می کنند. افزایش عمر فیلتر در طبیعت و محیط داغ (3) چرخه متداول 1 در هر آزمایش MIL-STD-810E .

بهینه کردن مقاومت محیطی: تجمع در حین انحصار یک هوا و رطوبتی را جهت ممانعت از طول عمر بیشتر آماده می کند. بهینه شدن مداوم با پوشش ضد عکس العمل بیرونی در هر MIL-C-675C .

مواد بهینه سازی: پوشش های دی الکتریک نرم افزاری بیشتر عملکرد طیفی را بوجود می آورد اما توسط لایه های شیشه ای محافظ و چسب های اپوکسی اپتیکال محدود می شود. فیلترهای ملنویم سوم زمانی که پلی مری در نتیجه اتوفلورنست حذف می شود و طی بهینه شدن طول موج انتقال یافته و افزایش عمل گرما از دی الکتریک های نرم افزاری بهینه استفاده می کنند. به همین منظور فیلتر از فیوز سیلیکاری خالص ساخته می شود.

کاهش اتوفلورسنس

خالص و حذف اپوکسی ها به میزان بالایی اتوفلورسنس را کاهش می دهند و اغلب در طول موج های تعیین شده در سیگنال به حساب می آیند.

و...


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 219

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما