فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 217
  • بازدید دیروز : 480
  • بازدید کل : 570098

تحقیق درباره قرقره


تحقیق درباره قرقره

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:19

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

اساس قرقره

قرقره فراهم آورنده حركت بخصوص و از قبل تعيين شده و پيش بيني شده است. اين حركات با استفاده از وسايل ديگر به راحتي حاصل نمي شوند.

نمايش دهنده اساس كار قرقره ها است در اين مثال شفت چرخاني وجود دارد كه يك ديسك با فرم مخصوص به آن وصل شده است. اين ديسك قرقره است كه در ادامه آن يك غلتك به آن وصل شده با حركت دوراني شفت غلتك روي قرقره به حركت در مي آيد و طبق خصوصيات قرقره بالا و پائين مي رود.

غلتك بصورت محكم به قرقره اتصال داده شده توسط جاذبه يا يك فنر.

اين نوع قرقره به عنوان مثال براي بالا و پائين بردن سوپاپ در يك موتور اتومبيل استفاده ميشود. يك فالوور قرقرة تعريف شده براي تغيير

حركت چرخشي شفت A به داخل بالا و پائين دسته گردشي استفاده ميشود.

 

اساس انواع فالودرها

سرعت چرخش و توان حمل بالا برنده نوع فالوور براي مصرف را مشخص مي كند. انواع مختلف فالوور وجود دارد. دايره اي- سرتيز-صاف و مخروطي

 

مكانيزم قرقره

دو نوع اصلي قرقره در صنعت كاربرد دارند. نوع موجي طراحي شده و استوانه اي نوع موجي اين توان را دارد كه حركت چرخشي را بصورت بالا و پائين تغيير دهد در نوع استوانه اي چرخش شفت مانند نوع موج طراحي شده و اما حركت و طراحي فالوور كاملاً متفاوت است. در نوع موجي فالوور حركت خاص را براي قرقره رقم مي زند. همينطور كه قرقره مي چرخد فالوور آن را بطور پياپي دنبال مي كند. اين فالوور بطور مستقيم به شفت محرك اتصال داده شده است. كه به سمت چپ و راست حركت مي كند. اين نوع شفت چرخشي ندارد انواع حركات قرقره در فصل‌هاي بعدي بحث خواهد شد.

 

دوره هاي قرقره

دايرة كار كنندة يك فاصلة مساوي تا فاصله از مركز شفت قرقره تا بالاترين نقطة قرقره در نظر گرفته شده است.

 

نمودار جايگزيني

نمودار جايگزيني يك طراح حركت مورد نياز برنامه ريزي شدة قرقره است. اين روي يك ميله طراحي شده و طول آن يك تحول كامل قرقره را نشان ميدهد. طول نمودار جايگزيني معمولاً مساوي با طول محيط دايره كار كننده است. اين كاملا لازم نيست اما اين يك نظر دراشيل برش عمودي قرقره ميدهد. عرض نمودار جايگزين برابر با شعاعهاي دايره كار كننده است خط زيرين نمودار جايگزيني خط اصلي است تمام جهات بايد از خط اصلي به سمت بالا اندازه گيري شوند. روي خود قرقره به مركز قرقره به عنوان خط اصلي توجه كنيد.

طول نمودار جايگزيني به خطهاي مساوي يا ميله تقسيم شده كه هر

كدام از آنها درجاتي را در اطراف قرقره را نشان ميدهند. اين تقسيمات ميتواند 0 30 و0 15 و حتي0 10 باشند هر چه تقسيمات بهتر باشند برش عمودي قرقرة نهايي دقيق تر است.

و...


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 261

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما