فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 308
  • بازدید دیروز : 267
  • بازدید کل : 564744

تحقیق درباره كاراته دو


تحقیق درباره كاراته دو

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:20

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

كاراته -دو چيست؟

تعيين برنده و بازنده از اهداف نهائي كاراته نيست:

«كاراته- دو» يكي از فنون رزمي است كه در جهت توسعه شخصيت از طريق اجراي تمرين بكار مي رود و بنابراين كاراته كا بر هر مانعي اعم از محسوس يا نامحسوس غلبه كند.

«كاراته-دو»مجموع فنون دفاع از خود همراه با دستهاي خالي است كه در آن، دستها و پا ها بطور منظم و بنا بر روشي خاصي، پرورش مي يابند و اجراي حركات قدرتي نظير استفاده از سلاحهاي واقعي، مي تواند حملات غافلگيرانه را كنترل كند.

«كاراته-دو» رشته ائي است كه بنابر آن ، كاراته كار در تمامي حركات بدني نظير: خم شدن ، پرش و حفظ تعادل ، مهارت مي يابد . واين عمل را از طريق فراگيري حركات اندامها و كشيدن بدن به عقب و جلو: چپ و جلو ، بالا و پايين بطور آزادانه و متحدا لشكل انجام مي دهد.

تكنيكهاي((كاراته _ دو)) مطابق عزم كاراته كا ، كنترل مي شوند و بطرز صحيح بسوي يك هدف پيش مي روند.

 

ماهيت تكنيكهاي كاراته عبارتست از : ((كيمه))( kime) . مفهوم ((كيمه)) عبارتست از جمله برق آسا به هدف كه با استفاده از تكنيكهاي مناسب وحداكثر قدرت در كوتاهترين زمان ممكن ميسر مي شود ( مدتها پيش، اصطلاحي به نام ((ايكن هيساتسو)) (ikkennissatsu)

به معناي ((كشتن فردي با اجزاي يك ضربه )) وجود داشت اما اگر بخواهيم ازبين بردن افراد را هدف قرار دهيم در حقيقت با مسئله خطرناكي و نادرستي مواجه خواهيم شد . بايد بخاطر سپرد كه كارته كاهاي باستاني ، قادر بودند كه با استفاده از (( ماكي وارا)) (makivara)

هر روز بري روي (كيمه)) تميرن كنند و از آن بصورت شيوه مخربي استفاده نمايند .

با اجراي ضربه، مشت زدن يا لگد زدن و حتي دفاع مي تواند در «كيمه» موفق بود. هر تكنيكي كه فاقد كيمه باشد هر گز نمي تواند به عنوان كاراته حقيقي ، مورد توجه قرار گيرد و اين مسئله بدون در نظر گرفتن شباهت بسيار آن با كاراته خواهد بود . برگزاري مسابقات نيز، استثنا نخواهد بود اما به علت وجود خطرات مذبور، بايد ياد آور شويم كه ايجاد تماس، بر خلاف قوانين و مقررات است.

«سان دم » (SUN-DOME) به معناي جلوگيري از تكنيك است كه قبل از تماس با هدف صورت مي گيرد ( يك سان در حدود 3 سانتي متر است ) اما عدم كاربرد «كيمه» در تكنيك ، به معناي عدم كاربرد كاراته واقعي است ؛ بنا بر اين پرسشي كه مطرح ميشود اين است كه چطور ميتوان تناقض موجود ميان «كيمه و سان دم» را بر طرف كرد؟

پاسخ به پرسش اخير عبارت خواهد بود از :

استقرار هدف در فاصله كمي از جلوي منطقه حياتي بدن حريف .

بنابر اين مي توان بدون كوچكترين تماس و به يك طريق كنترل شده به حريف ضربه زد و در اين ميان از حداكثر قدرت بهره مند شد .

و...


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 248

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما