فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 239
  • بازدید دیروز : 480
  • بازدید کل : 570120

تحقیق درباره کاربرد رايانه در حسابداری


تحقیق درباره کاربرد رايانه در حسابداری

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:13

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

کاربرد رايانه در حسابداري

مادر رايانه را ماشين حساب دانسته اند . درواقع رايانه را ميتوان ماشين حسابي بزرگ دانست که قادر به انجام کارهاي زيادي است . ماشين حساب يکي از مهمترين ابزارهاي يک حسابدار است و اين فرزند خلف ماشين حساب اين کار را بعد از او به نحو احسن بر عهده گرفته است و نه تنها براي انجام محسبات 4 عمل اصلي بلکه براي بسياري از کارهاي پيچيده حسابداري کارايي دارد .

امروزه اکثر ادارات دولتي و خصوصي براي کارهاي حسابداري خود از سيستم هاي رايانه ايي و نرم افزارهايي پيچيده و مخصوص به موسسه خود بهره مي گيرند . ميتوان به اين نکته اشاره کرد که سيستم هاي رايانه ي که به صورت عام در اختيار همه اعم از کاربران و علاقمند باشد کم است و از آن تعدادي همخ که تهيه شده به صورتي بسيار کلي طراحي گشته است .

دو دليل براي کمبود اين نرم افزارها ذکر مي کنم . اول اين که موسسات تجاري يا اينقدر کوچکند که نيازي به استفاده از رايانه در کارهاي خود نمي بينند و يا انقدر بزرگ و داراي حجم گردش ملي بسيار که دست به تهيه سيستم رايانه مخصوص به خود مي زنند . دومين دليل اين است که هنوز فرهنک ستفاده از رايانه وارد تجارت ايران نشده است .

درمورد طراحي نرم افزارهاي حسابداري حتي مي توان به موسسات خصوصي آموزش حسابداري مراجعه کرد که در امر آموزش از برنامه هاي رايانه ايي بهرمنند و سيستم مخصوص به خود را براي آموزش به هنر آموزان مشغول به تحصيل در آموزشگاه خويش دارند . با اين تفاسير پر واضح است که نرم افزارهاي حسابداري موسسات بزرگ تجاري اختصصاي بوده و دسترسي به آنها غير ممکن است .

اما مي توان تحليل و بررسي را برروي اين معدود نرم افزارهايي که وارد بازار شده اند ادامه داد . اين نرم افزارها را ميتوان نرم افزارهايحسابداري موسسات نيمه کوچک و يا کوچکي دانست که در آن ها فرهنک استفاده از رايانه وجود دارد و به کار تجاري علمي اهميت مي دهند و سعي مي کنند که در راه تجارت از جهان اقتصاد عقب نباشند .

از انواع اين نرم افزار ميتوان به نرم افزارهايي چون رافع 4 . رافع 5 . حسابرس. برليان .فارسيکام . حاسب ملي .نوين .حسابگر وغيره اشاره کرد در ابتداي اين مجمل به بررسي سيستم رايانه ايي يکي از موسسات آموزش حسابداري و يا به عبارت ديگر کلاس آموزش کاربرد رايانه در حسابداري مي پردازيم سپس به نگاهي متفاوت در مورد رافع 5 مي پردازيم .

به علت اين که اين موسسه يک واحد اقتصادي است و کار آن به طور آزاد عرضه نميگردد از ذکر نام نرم افزار و واحد تجاري چشم پوشي شده است .

براي کار با اين نرم افزار ابتدا بايد سيستم رايانه خود را تحت سيستم عاملDOS راه اندازي نمود سپس از سخت افزار D ( درايو D ) فايل حساب را باز کرد با دستور CD HESAB سپس از درون اين فايل بايد فايل حساب را اجرا کرد با دستور HESAB بلا فاصله پس از اجراي اين فايل صفحه آبي رنگ سيستم رايانه نمايشداده ميشود و از شما درخواست نام کاربر و رمز عبور ميکند به علت اين که اين نرم افزار تنها آموزش است و کاربرد ديگري نداردبه صورت پيش فرض کاربر و رمزي براي ان در نظر نگرفته شده است و با فشردن کليد (ESC ) صفحه اصلي کار با اين نرم افزار باز ميشود .

و....


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 266

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما