فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 98
  • بازدید دیروز : 480
  • بازدید کل : 569979

تحقیق درباره کالبد اثیری


تحقیق درباره کالبد اثیری

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:10

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

کالبداثیری(ethric):

این کالبد با قرار داشتن در نزدیک ترین فاصله به کالبد جسمانی یکی از نخستینکالبد های لطیفی است که می توان حس کرد. برای کسانی که قادر به دیدنش هستند همچونماده ای مه گونه جلوه می کند که در چنند سانتیمتری فراسوی کالبد جسمانی قرار داردیا اینکه میتوان , بویژه با دست آن را حس کرد. همه ما بستع بع درجه رشد و تکاملماناز ادراک فراحسی برخورداریم و این استعدادی است که ما را قادر می شازد انرژی هاییرا که در ماورای بعد مادی ارتعاش دارند حس کنیم. تمامی مواد انرژی هستند و کیفیتاین انرزی است که در مغز شما در قالب رنگ , احساس , صوت و غیره تفصیر میشود.
این کالبد ما از آنجا اثیری نامیده شده که از یک وازه قدیمی یونانی که قسمتبالای جو یا آسمان (اتر) می نامید گرفته شده است . غیب گویان زمانهشهادت داده اندکه به هنگام مرگ, انسانها در قالب کالبد آسمانی یا اثیری جهان را ترک میگویند.

این همان بدنی است که انرژی درمانگران به هنگام شفابخشی با آن کار میکنند. از دیدگاه انرژی درمانی , این کالبد مهمترین کالبد و یکی از کالبد هایی استکه شما پس از تمرینات خود آن را بهتر خواهید شناخت.

کالبد اثیری از زمان هایباستان در بسیاری از تمدن ها شناخته شده بوده است . غیب گویان هندی و چینی آن را باجزعیات کامل توصیف کرده و از آن طرح ها و اشکالی ترسیم کرده اند. سایر تمدن هایبومی , نظیر بومیان آمریکا , پولی نزی ها و استرالیایی ها نیز از انرژی اثیری آگاهبودند و این در هنر , موسیقی آیین و تشریفات , فرهنگ شفاهی آنها تجلی یافتهاست.

کالبد اثری نقش یک پل را میان دوسطح متفاوت وجود , یعنی سطح مادی و سطوحلطیف بازی میکند. بخشی از وظیفه کالبد اثیری عبارت است از ایفای نقش مرحله آمادگیبرای ورود روح به عالم مادی .
وظیفه دوم , و به همان اندازه مهم کالبد اثیری بهشکل واقعی آن ارتباط دارد. در درون این کالبد ساختارهایی وجود دارند که به ما امکانمیدهند انرژی های پرارتعاش , نظیر انرژی زندگی یا حیات را که قبل از وارد شدن بهکالبد جسمانی در بد اثیری پردازش میشوند به خود جذب کنیم .

کالبداختری(astral):

کالبدی که در فراسوی کالبد اثیری و در محدوده ارتعاش بالاتر بعدی گسترده شده , کالبد اختری اسن. از آنجا که ارتعاش این کالبد لطیف تر از کالبد اثیری است , ما می توانیم با اراده خود و به کمک نیروی فکرمان در درون این کالبد بدون هیچ کحدودیتی از جایی به جای دیگر حرکت کنیم . در کالبد اختری , انرژی های مرتبط با احساسات پردازش میشود.

و....


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 199

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما