فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 430
  • بازدید دیروز : 197
  • بازدید کل : 571178

تحقیق درباره کلروز (زردی) در افراهای رشد کرده در مزرعه


تحقیق درباره کلروز (زردی) در افراهای رشد کرده در مزرعه

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:12

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

کلروز (زردی ) در افراهای رشد کرده در مزرعه

مقدمه

یک مسئله عادی افرا قرمز رشد کرده در مزرعه ( Acer rubram ) یک کلروز برگی است که در اواخر تابستان ظاهر می شود. افراها بدون علامتی از کلروز تا نیمه تابستان رشد می کنند. سپسfarwest show در اواخر آگوست تغییر می کند و کلروز شروع می‌شود. یک پرورشگاه این و ضعیت را «سوخنگیfarwest show » می نامد.

انجمن پرورشگاههای ارگون اخیرا یک پروژه تحقیقاتی برای تعیین علت این کلروز و مهمتر اینکه کدام عامل خاک یا ترکیب عوامل خاک سبب کلروزذکر شده می شوند سرمایه گذاری کرد.

این مقاله توصیف می کند که تحقیق چگونه انجام شد و خلاصه ای از نتایجمان و رهنمودهای مدیریت برای پیشگیری ازکلروزافرا را شرح می دهد.

 

بررسی منگنز ( Mn)

تحقیقمان چیزی را که پرورش دهندگان شک داشتند تصدیق می کند در اینکه کلروز برگی اصولا یک نتیجه کمبود منگنز (Mn) است. چیزی که مهم تر و جالبتر است اینست که چه چیز سبب کمبود می شود وکدام روشهای مدیریت از مشکل جلوگیری می کنند. چون Mn در بخش ضروری موضوع است، بگذارید برخی از اطلاعات شامل شده در یک مقاله قبلی دیگر (ژوئن2003) را بررسی کنیم.

Mn می تواند به صورت +2 Mn یا شکل اکسید شده +3 Mn وجود داشته باشد با Ph بالا، آن می تواند همچنین به صورت 4+ Mn یافت شود. فقط+2 Mn برای جذب گیاه در دسترس است. Mn در گیاهان قابل حرکت نیست، بنابراین علائم کمبود در رشد جدید رخ می دهند.

Mn سه نقش مهم در رشد و نمو گیاه ایفا می کند. در فتو سنتز، آن در انتقال الکترون در فتو سیستم نقش دارد. در متابولیسم N، آن بر تبدیل نیترات به آمونیوم اثر می گذارد، که در ان مورد آن احتمالا با آنزیم رداکتاز نیترات نقش دارد. مهمترین برای زمینه این تحقیق نقشش بعنوان پیش ماده ای برای تولید ترکیبات حلقوی معطر، مهم ترین اکسین می باشد. کمبود Mn سطح های اکسین را کاهش می دهد و سبب عدم توازن هورمون می‌شود. تغییر در نسبت بین اکسین و هورمونهای گیاهی دیگر می تواند به تعداد زیادی از علائم کمبود دیگر Mn منجر شود از جمله رشد ممانعت شدریشه جانبی و بزرگ شدگی کاهش یافته ریشه.

نشان داده شده است که یک Mn نقش اساسی در تولید کربو هیدرات ایفا می کند. کربو هیدراتها مولکول هایی شامل کربن، هیدروژن و اکسیژن هستند که توسط گیاهان برای ذخیره انرژی مورد استفاده قرار می گیرند. کربوهیدراتها بویژه برای ذخیره انرژی در طول زمستان مهم هستند هنگامیکه درختان نهفته هستند.

و...


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 292

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما