فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 180
  • بازدید دیروز : 451
  • بازدید کل : 571379

کارآموزی درباره تعمیرگاه


کارآموزی درباره  تعمیرگاه

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:34

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

فهرست کارهاي انجام شده در طول روز:‌

- تعويض لنت جلوي پرايد

- تعويض ديسک و صفحه پرايد

براي تعويض لنت جلوي پرايد لازم است که زير ماشين جک زده و چرخ‌هاي جلو را باز کرده و بعد از عقب دادن سيلندرهاي ترمز خارهاي نگهدارندي ميله‌ها را آزاد کرده و بعد ميله‌ها را بيرون کشيده و بعد لنت‌ها را بيرون مي‌کشيم.

سپس لنت‌هاي جديد را جايگزين کرده و مراحل را عکس باز کردن انجام مي‌‌دهيم.

براي تعويض ديسک و صفحه پرايد لازم است جلوي ماشين را روي خرک گذاشته و بعد از باز کردن چرخ‌ها ميل موج گير را باز کرده و بعد پلوس‌ها را از سمت گيربکس آزاد مي‌کنيم سپس لوازم جانبي مانند باطري و استارت و سيم‌هاي متصل شده به گيربکس را آزاد مي‌کنيم.

بعد پيچ‌هاي دور گيربکس را باز کرده و بعد از باز کردن پيچ‌هاي رام گيربکس آن را از زير ماشين بيرون مي‌کشيم. سپس پيچ‌هاي روي ديسک را باز کرده و ديسک و صفحه را آزاد مي‌کنيم. براي بستن ديسک و صفحه جديد با استفاده از يک شفت راهنما صفحه را در جاي خود نگه داشته و ديسک را هم در جاي خود مي‌گذاريم. سپس پيچ‌ها را با نيروي برابر محکم مي‌کنيم. براي بستن گيربکس مراحل بازکردن را بر مي‌گرديم.

 

فهرست کارهاي انجام شده در طول روز:‌

- تعويض واشر کارتل پرايد

- انجام تون آپ پرايد

تعويض واشر براي جلوگيري از نشت روغن انجام مي‌شود . براي تعويض واشر کافي است که زير ماشين جک زده و لوله اگزوز را باز کرده و بعد پيچ‌هاي دور کارتل را باز کرد و آن را بيرون مي‌آوريم. سپس واشر را تعويض کرده و کارتل را در جاي خود مي‌بنديم.

قبل از انجام تون آپ بايد از تميز بودن کاربراتور اطمينان داشت. درصورت تميز نبودن بايد کاربراتور تميز شود به اين دليل که اگر کثيف باشد ميزان مصرف سوخت را نمي‌شود تنظيم کرد. سپس دستگاه را وصل کرده و موتور را روشن مي‌کنيم و زمان جرقه و دور موتور و ميزان مخلوط بنزين و هوا را با استفاده از دستگاه تون آپ تنظيم مي‌کنيم.

 

فهرست کارهاي انجام شده در طول روز:‌

- تعويض ديسک و صفحه پرايد

- تعويض کاسه نمد گيربکس پرايد

براي تعويض يسک و صفحه پرايد لازم است جلوي ماشين را روي خرک گذاشته و بعد از باز کردن چرخ‌ها ميل موج گير را باز کرده و بعد پلوس‌ها را از سمت گيربکس آزاد مي‌کنيم سپس لوازم جانبي مانند باطري و استارت و سيم‌هاي متصل شده به گيربکس را آزاد مي‌کنيم بعد پيچ‌هاي دور گيربکس را باز کرده و بعد از باز کردن پيچ‌هاي رام گيربکس آن را از زير ماشين بيرون مي‌کشيم. سپس پيچ‌هاي روي ديسک را باز کرده و ديسک و صفحه را آزاد مي‌کنيم. براي بستن ديسک و صفحه جديد با استفاده از يک شفت راهنما صفحه را در جاي خود نگه داشته و ديسک را هم در جاي خود مي‌گذاريم. سپس پيچ‌ها را با نيروي برابر محکم مي‌‌کنيم. براي بستن گيربکس مراحل باز کردن را بر مي‌گرديم.

و....


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 201

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما