فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 536
  • بازدید دیروز : 267
  • بازدید کل : 564972

تحقیق درباره کیفیت


تحقیق درباره کیفیت

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:10

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

کیفیت:

 

واژه کیفیت دارای چند معنای متفاوت است:

 

در فلسفه و در نظریه شناخت منظور از کیفیت، چگونگی یک چیز است. مثال: خواص کمّی و یا خواص کیفی یا چونی.

 

در زمینه‌های اقتصادی: مرغوبیت و مطلوبیت: مجموعه ویژگی‌های یک کالا و عرضه کننده آن (نه تنها از لحاظ کیفی بلکه از دیدگاه کمی، بها و غیره) که باعث می‌شوند آن کالا مورد تقاضا قرار گیرد و فروش رود.

 

در زمینه‌های اجتماعی و فردی: شایستگی، صلاحیت، لیاقت – شایستگی و لیاقت یک شرکت و فراورده‌هایش برای ورود و دوام و پیشرفت در بازار.

 

صفت نسبی این واژه «کیفی» و جمع آن «کیفیت‌ها» و گهگاه «کیفیات» است. به اصطلاح «کیفیت و کمیت» در فارسی «چندوچون» نیز گفته می‌شود.

 

 

 

· کنترل کیفیت

 

كيفيت يعني ويژگي،اما در درجات متفاوت،به عبارت ديگر كيفيت يعني مطابقت داشتن با الزامات مشتريان ،امروزه كيفيت به معاني مختلفي به كار رفته است و دانشمندان مختلفي ‌ازابعادمتفاوت به بحث و بررسي در آن باره می‌‌پردازند.ولي آن چه امروز اهميت دارد خدمات و محصولات با كيفيت است. در دنياي رقابت ،كيفيت حرف اول را می‌‌زند وخود زاييده‌ي‌آن است .انحصار،دشمن قسم خورده ي كيفيت به شمار می‌‌رود،كيفيت نيز مانند ساير منابع و امكانات بايد مديريت شود زيرا بر اساس تحقيقات انجام شده ارتباط معنی داري بين مديريت بهينه وبهبود كيفيت وجود دارد.كيفيت حاصل شانس واقبال نيست بلكه به مديريت عالمانه نيازمند است.طي دو دهه گذشته مفهوم كيفيت از دنياي صنعتي و توليد به دنياي خدمات وسازمانهاي دولتي گسترش يافته است.جملات طلايي از اربابان انديشه در زمينه كيفيت: كيفيت خوب،نوعي ارزاني است. كيفيت ،يك پديده ي بي نقص وكمال مطلق است. تنها كيفيت برترباعث افزايش بهره وري ست. كيفيت،از مشتري به مشتري‌ست. كيفيت زماني حاصل می‌‌شودكه مشتريان شما باز گردند،ولي محصولات نه. كيفيت هديه نيست ولي مجاني‌ست. كيفيت گران نيست ولي گران بهاست. كيفيت يعني مناسب بودن. كيفيت ،كار نخست ماست. تمامي بهبود و كيفيت،پروژه به پروژه حاصل می‌‌شود ونه به طريق ديگري. براي اينكه درصدر رقابت قرار گيريم بايد در جستجوي شيوه هاي بهتر باشيم؛كاري‌كه امروز انجام مي‌دهيم ،فردا بايد بهتر انجام دهيم. رمز موفقيت سازمان‌ها در قرن ۲۱،آينده نگري،خلاقيت وكيفيت بهتر است. كيفيت،فقط وفقط توسط مشتري تعيين می‌‌شود. كارباكيفيت هميشه رضايت بخش است. كيفيت بايد در درون فرايندها طراحي گردد. خوب بودن آفت بهتر شدن است. كيفيت،نتيجه ي بازرسي هاي گسترده نيست بلكه از اصلاح فرآيندها حاصل می‌‌شود. تا زماني كه به دنبال بهتر هستيم،«خوب»اصلاً خوب نيست. چگونه می‌‌توانم كارم را بهتر انجام دهم؟ كيفيت وابسته به انجام كار درست در اولين فرصت است.

و....

 


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 220

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما