↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓
فرمت فایل: word
(قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات:17
قسمتی از متن فایل دانلودی:
در گرافيك رايانه اي اشيا فقط در حافظه رايانه وجود دارند اما آنها فاقد هر نوع شكل فيزيكي مي باشند آنها فقط فرمولهاي رياضي هستند چون شايا خارج از رايانه وجود حقيقي ندارند لذا تنها روش براي ضبط آنها افزودن فرمولهاي بيشتر براي معرفي نورها و دوربين ها مي باشد.
پس از خلق و موقعيت دهي اشيا در صحنه مي توانيد مواد پيش تعريف شده را از كتابخانه مربوطه انتخاب نموده و به اشياء گوناگون نسبت دهيد. همچنين با استفاده از ويرايشگر مواد در برنامه max مي توانيد موارد دلخواهتان را بسازيد. هنگام ساخت مواد امكان كنترل و تغيير رنگ، درخشندگي و شفافيت وجود دارد. بعد از افزودن مواد به صحنه مي توانيد دوربين ها را ايجاد نموده و با استفاده از آنها صحنه را ضبط مشاهده نماييد با تغيير تنظيمات مشاهد دوربين مجازي ايجاد آثار زاويه گستر يا تمركز به داخل (zoomin) روي يك جزء كوچكتر به راحتي ميسر است موقعيت دهي به دوربين ها سبب افزايش حالت دراماتيك و يا واقعگرايي صحنه خواهد شد.
فضاي سه بعدي يك مكعب تعريف شده يا حتي از يك فضاي داخل رايانه ميباشد كه توسط max نيز مي توان يك شي را در فضاي مجازي مفقود كرد.
مختصات coordinates
در فضاي سه بعدي كوچكتري نحيه اي كه اشغال مي شود. را نقطه point مينامند.
هر نقطه با مجموعه منحصر به فردي از اعداد يعني مختصات آن تعريف مي شود به عنوان مثال نقطه o,o , o معرف نقطه مركزي فضاي سه بعدي كه مبدا ناميده مي شود.
هر نقطه در فضاي مجازي داراي سه مختصات است كه معرف ارتفاع و عمق آن نقطه مي باشد به اين ترتيب هر نقطه معرف يك محور منفرد در فضاي مجازي ميباشد.
محور Axes
محور خطي فرضي در فضاي مجازي است كه جهت خاصي را تعريف نموده و نشان مي دهد سه محور استاندارد در برنامه max وجود دارند كه همان محور z ارتفاع hight شيء است.
و...
مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان
برچسب های مهم