فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 122
  • بازدید دیروز : 165
  • بازدید کل : 564291

تحقیق درباره گوساله


تحقیق درباره گوساله

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:16

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

مقدمه

گوساله هايي كه به آنها آغوز حاوي پادتن ضد ويروس لوكوز خورانده شده ممكن است به همان ميزان گوساله هايي كه به آنها آغوز فاقد چنين پادتن خورانده شده در معرفي خطر فونت قرار داشته باشند. احتمالاً، در اكثر موارد كمتر از 10% از گوساله هايي كه از شير آلوده تغذيه مي كنند، در شرايط گاوداري ممكن است به ويروس لوكوز آلوده شوند.

شيري كه حاوي مقدار بيشتري از لنفوسيت هاي آلوده مي باشد (كه در گاوهاي دچار لنفوسيتوز پايدار يا لنفوساركوم ممكن است يافت شود) بايد پر خطرترين شير از اين لحاظ محصوب گردد.

در شير ترش شده اي كه PH آن به كمتر از 4/4 مي رسد و در دماي يا به مدت 24 ساعت نگعداري شده، ويروس لوكوز گاوي از بين رفته است، بعلاوه، منجمد كردن يا پاستوريزه كردن آغوز و شير باعث از بين رفتن عفونت لوكوز در اين تركيبات مي شود.

بهترين پيشنهاد در رابطه با تغذيه گوساله ها با شير و آغوز آن است كه آغوز حاصل از گاوهاي لوكوز منفي به تمامي گوساله ها خورانده شده و پس از آن از مواد جايگزين كننده شير تا زمان از شير گرفتن گوساله، استفاده شود.

 

1-4-8- انتقال بين گونه اي:

گاو تنها گونه اي است كه به صورت طبيعي آلوده مي گردد، اگرچه گوسفند و بز مي توانند به طريق تجربي آلوده شوند. عفونت از گوسفندي كه به طريق تجربي آلوده شده به گوسفند ديگر انتقال پيدا نمي كند.

با آنكه، انتقال افقي لنفوساركوم كه به صورت طبيعي در گوسفند توسط ويروسي كه از لحاظ ژنتيكي به ويروس لوكوز گاوي شباهت دارد رخ داده، جنين فرض مي شود كه گسترش افقي ويروس لوكوز گاوي از گاو به گوسفند رخ نخواهد داد، انتقال تجربي عفونت از گاو به گوسفند به سهولت انجام گرفته كه از اين جهت، اين كار به عنوان تكنيك ارجح، جهت آزمايش وجود ويروي بكار مي رود.

و...

 

 


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 258

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما