فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 210
  • بازدید دیروز : 165
  • بازدید کل : 564379

تحقیق درباره گياهان در باغ


تحقیق  درباره گياهان در باغ

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:27

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

گياهان مورد استفاده در باغ :

 

شما مي توانيد باغي زيبا داشته و هر روز تا دوازده ماه سال از آن لذت ببريد شرايط محيطي كه در آن زندگي مي كنيد مهم نيست بلكه تطابق گونه ها با شرايط محيطي موجود مهم است .

 

تصوير و نمايش دايمي باغ ، بايد اصول خاصي پياده شود بايد با استفاده از در خچه هاي پراكنده و مناسب باغ را زيبا جلوه داده و به ويژه زماني كه گلهاي فصلي از بين مي روند جلوه آن بيشتر مي شود .

 

براي ايجاد تصويري در باغ ،‌نياز داريد اطلاعاتي در مورد گياهان به دست آوريد . به همان ترتيب كه يك نقاش مجبور است در مورد رنگها و طرز استفاده ارآنها آگاهي كامل داشته باشد . شما بايد پتانسيل و توانايي طرح را در رابطه با درختان ، درخچه و گلها بشناسيد . سپس از گياهاني كه به باغ شما يك بنياد اساسي دايمي مي دهند ، استفاده كنيد . اگر استخوان بندي و كالبد يك طرح درست بنا شود پايان آن ،‌باغي اصولي و زيبا خواهيد داشت .

 

در آغاز تشخيص گياهان چوبي ( درختان و درخچه ها ) كه داراي ساختار دايمي مي باشند از گياها ن علفي ( گلهايي كه هر سال مي ميرند ) لازم است شما باغ را با درختان و درخچه ها قالب بندي كنيد . در استفاده از درختاني كه براي تأكيد به كار
مي روند بايد اطراف آنها با ساير درختان و درخچه ها ارتباط داشته باشد سپس مي توانيد گياهان علفي را نيز به اين طرح اضافه كنيد .

 

درختان و درخچه ها به سه گروه تقسيم مي شوند :

 

گياهان خزان دار ،‌هميشه سبز مخروط دار ( سوزني برگان ) ،‌پهن برگهاي هميشه سبز ،‌ گياهان بالارونده كه خزان پذير هستند گاهي جزء درختان هميشه سبز به شمار مي روند و اين بستگي به گونه مورد استفاده دارد كه چه وظيفه اي را در طرح به عهده بگيرد .

 

نوع ديگر كه قدرت رنگ كمتري نسبت به سوزني برگان دارند ، هميشه سبزهاي پهن برگ هستند .

اين تفاوت رنگ و نقشي كه آنها در طبيعت مي گذراند كاملاً آشكار است يعني هنگامي كه شما به يك دامنه كوه نگاه مي كنيد مخروطيان هميشه سبز در بهار داراي رنگهاي سبز تيره هستند و با درختان خزان پذير كه در كنار آنها كاشته شده اند مثل افراها ،‌ غانها و درختان خزان پذير ديگر كه برگ آنها در پاييز رنگ زرد كمرنگي به خود مي گيرد تفاوت زيادي دارند به ويژه هنگامي كه رنگ برگها در اواخر پاييز زردي به قرمزي گرايش مي يابد و بعد مي ريزد در قمابل مخروطيان كه معمولاً داراي رنگ سبز سير هستند تضاد را كاملاً مي توان مشاهده كرد . اما در اتبستان كه درختان خزان پذير رنگ برگهايشان سبز تيره است در اين موقع هم مخروطيان تغيير رنگي از خود نشان نمي دهند ، اما بعداً رنگ سوزني برگان به سبز مايل به سياه درآمده و آن زماني است كه درخت بيشترين نور را جذب كرده است و باز آن زماني است كه هميشه سبزهاي پهن برگ درختان خزان پذير داراي بازتاب نوري بالايي هستند . بطور كلي نتيجه مي گيريم كه رنگ برگ مخروطيان هميشه سبز ، در بيشتر موارد تيره به نظر مي رسد و براي استفاده از تيره كردن باغ به كار مي روند ، به همي ن دليل بايد در استفاده كردن آنها دقت شود چون باغ نبايد غم انگيز جلوه كند . شايد باغ شما خيلي تيره به نظر آيد شما بايد با حذف چند سوزني برگ آن را فرح بخش جلوه دهيد . اگر نگاهتان را به يك سوزني برگ هميشه سبز بياندازيد و به آن خيره شويد پس از مدتي رنگ تيره برگها با آرايشي كه روي درخت دارا هستند به شما اثر آرام بخشي مي دهند دوام برگهاي درخچه ها و درختان هميشه سبز پهن برگ مانند سوزني برگان مخروطي است .

و....


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 305

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما