فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 520
  • بازدید دیروز : 267
  • بازدید کل : 564956

تحقیق درباره مبارزه با شوری در زمینهای خشک و دیمی


تحقیق درباره مبارزه با شوری در زمینهای خشک و دیمی

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:19

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

مبارزه با شوری در زمینهای خشک و دیمی

 

از سالیان متمادی استرالیا جزء زرعاغتی شور به حساب می آمده است در حال حاضر حدود 2/5میلیون براورده شده است که آیا درجه شوری به طور حداکثر یا حداقل قابل پیشگیری است تا سبب شود تا تولید باید چقدر باشد . که زیانهای آن در حدود 130میلیون دلار در یک سال اخیر تخمین زده شده است .

 

مگر اینکه فرض های بیان شده نتواند شوری زمینهای را مهار کند و نوع خاکها را عوض کند که آن هم هزینهای در حدود 9/5 میلیون تخمین زده شده است که آن هم تا ممکنه20سال بعد می تواند قابل اجرا شود یا نه البته صرف نظر از تولیدات زراعتی و فرورفتگیهای زمین جرئ زمینهای زراعتی با ارزش به حساب آمده است .

 

جدا از ضرر زیانهای تولیدات کشاورزی و فرو ریختن زمینهای با ارزش کشاورزی شوری خود می تواند سبب کاهش کیفیت آب باشد و آلودگی و گرفتاری زیادی برای خود محیط وقتی برای فعالیتهای انسانی در شهر روستا را دربر خواهد داشت.

 

مادامی که یک تناسب و روش مناسبی در سطح وسیعی اززمیتهای استرالیا گستره نشود خشکی و رسوب نمک شوری امری طبیعی است بیشتر ذخیر نمک در قسمت عمیق تر زمین قرار گرفته اند که آن هم موجب حل مسائل کیفی سطح زمین نشده و یا به عبارت ساده و نزدیک تر نتواند آب زیر زمینی مطلوبی تهیه بکند .

 

آن یک نکته ماهیانه ای است که بگویئم در زیر پوشش گیاهان بومی باران تا است در خاک نفوذ کند البته در طول مدت فرستادن و ریشه های عمیق برای رشد نمو طبیعی گیاه به آب می تواند دسترسی پیدا کند و همه آنها در مدت طول تابستان بیرون کشیده می شوند .

 

رشد محصولات سالیانه و رویش طبیعی گیاهان تا پایان بهار به پایان می رسد و در کل سیستم ریه های آنها کم عمق بوده و بهندرت تا یک 1متر در خاک فرو می رود و بیشتر برندگیهای زمستانی در خاک نفوذ و به صورت چکه به آب زیر زمینی اضافه می شوند در تمام مدتی که تولید مداوم محصولات برای رفاه اقتصادی قوم کشاورزان استرالیایی حیاتی استباید از روش مبازه با شوری آب تا جایی که آن سرد زیر میشود راکاهش داد و از این روش برای کاهش شوری آب استفاده نمود .

 

از استواهای عربی تا کناره های در یای شرقی خط کشی شده راه حلهای سود مندی برای رفع شوری ناحیه خشک مورد تحقیق قرار گرفته اند در تعدادی از این مساحت زمینها راه حلهای مختلفی است که مورد قبول قرار گرفته اند و در محلهای دیگر هنوز در بعضی مواقع نیاز به دادن پاسخهایی برای آنها می باشم .

 

یونجه به پیشگیری زهکشی عمیق درحدود 94/ در سال پیشگیری می کند در R درویکتوریا A.R در کشاورزی یا زراعتی ویکتوریا در کار به وسیله GRDC مورد حمایت قرار گرفته است تخمین زده شده که زیانهای زهکشی در گونه های یک ساله در ان محیط احتمالا از 55 تادر هر 10سال در زیر یونجه رخ داده است .

و....

 


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 285

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما