فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 480
  • بازدید کل : 569882

تحقیق درباره مباحث تئوری و شناختی كلاس درس تربيت بدنی و روش تدریس آن


تحقیق درباره مباحث تئوری و شناختی كلاس درس تربيت بدنی و روش تدریس آن

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:17

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

- آموزش و پرورش، تعليم و تربيت

 

عبارت است از تمام كنش ها، اثرات، راه ها و روش هايي كه براي رشد و تكامل توانايي هاي مغزي، معرفتي و همچنين مهارت ها ، نگرش ها و رفتار انسان به كار مي روند.

 

2- برنامه درسي

 

- يك سلسله وقايع آموزشي طراحي شده كه به قصد تحقق نتايج آموزشي براي يك يا چند دانش آموز پيش بيني مي شود.

 

- برنامه درسي به محتواي رسمي و غير رسمي فرايند آموزش هاي آشكار و پنهان اطلاق مي شود كه از طريق آنها، فراگيرنده تحت هدايت مدرسه، دانش لازم را به دست آورده مهارت ها را كسب مي كند و گرايش ها، قدر شناسي و ارزش ها را در خود تغيير مي دهد.

 

- برنامه درسي « يك چهار چوب سازمان يافته است كه از طريق آن كودكان به اهداف مشخص شده در برنامه دست مي يابند. كاري است كه معلمان براي كمك به تحقق و دست يابي اهداف انجام مي دهند و نيز زمينه اي است كه در آن، تدريس و يادگيري اتفاق مي افتد.»

 

3- روش تدريس

 

يكي از عناصر مهم برنامه درسي و طراحي آموزشي، انتخاب و اجراي روش مناسب در امر تدريس است. زيرا محتوا، رسانه ها و ارزشيابي و كليه مراحل تدريس در جاي جاي روش و الگوي تدريس قرار مي گيرند تا ما را به اهداف مد نظر برسانند. هنر معلم نيز در چگونگي انتخاب و اجراي روش هاي تدريس نمايان مي شود.

 

4- طراحي برنامه تدريس

 

فرايندي است كه طي آن، برنامه كار معلم در طول سال تحصيلي مشخص مي شود.

 

5- طرح درس

 

عبارت است از طراحي و تدوين يك برنامه دقيق علمي و مدبرانه كه هم با رويكرد و اهداف آموزشي رشته مطابقت داشته و هم اين كه در شرايط موجود قابليت اجرايي دارد و مارا به سمت هدف نهايي تربيت بدني هدايت مي نمايد.

 

 

 

6- طرح درس سالانه

 

براي برنامه ريزي سالانه هر كلاسي، بر ا ساس هدف هاي كلي تربيت بدني بايد هدفهاي اختصاصي آن كلاس و فعاليت هاي ورزشي متناسب و مربوط به آن هدف هاي اختصاصي را تعيين كرد و در برنامه طرح درس سالانه گنجاند.

 

7- طرح درس روزانه

 

آخرين قدم اساسي و لازم، طرح برنامه عملي روزانه است. برنامه روزانه تحليل جزئيات اعمالي است كه درطول ساعت درس تربيت بدني بايد دنبال شوند.

و...

 


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 276

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما