فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

تحقیق درباره مديريت ايمنی و بهداشت


تحقیق درباره مديريت ايمنی و بهداشت

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:11

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

مديريت ايمنی و بهداشت

 

هر سازمانی بايد فعاليت هايی تحت عنوان ‹‹ مديريت ايمنی و بهداشت ›› داشته باشد تا كارگران بدون ترس از حادثه و بيماريهای شغلی به كار ادامه دهند.اين فعاليت ها بيش تر شامل تدوين دستورالعمل شيوة صحيح انجام كار، شيوه های بازرسی ، نحوة اندازه گيری از آلاينده های محيط كار ، بهسازی محيط كار و مانند آنها می شود. گرچه مديران صنايع مسئوليت ها و وظايف فراوانی به عهده دارند ، اما طبق قانون كار متعهدند كه اساسی ترين مسائل ايمنی و بهداشت كار را به منظور پيشگيری از آسيب ها و ضايعات انسانی رعايت كنند. آن چه كه در اين ميان اهميت دارد آن است كه فعاليت های مذكور چه گونه بايد برنامه ريزی شود كه در ميان مشغله های متعدد مديريت به دست فراموشی سپرده نشود و هم چنان پا برجا با قی ماند. بنابراين برای آن كه موضوع ايمنی و بهداشت فعاليت فرعی و حاشيه ای تلقی نشود و هم پايه ساير فعاليت های توليدی از برنامه ريزی های كوتاه مدت ، ميان مدت ، بلند مدت و با اولويت بندی صحيح برخودار باشد ، بايد در هر كارخانه ای سيستم مديريت ايمنی و بهداشت طراحی و اجرا شود. به وسيله اين سيستم ، می توان به هدفهای زير دست يافت:

 

 

 

1- با مشاركت مسئولان بهداشت حرفه ای و حفاظت وايمنی ، مديران ،‌ سرپرستان و نمايندگان كارگران، استاندارد های ايمنی و بهداشت برای تمام مشاغل تهيه شده و كلية افراد ملزم به رعايت آن ها شوند.

 

2- يافتن روش های مناسب به منظور آموزش و شناساندن استانداردهای مذكور به كلية افراد.

 

3- تشكيل گروه های بازرسی و نظارت بطورمستمر و دائمی .

 

فلسفة ايمنی و بهداشت

 

پايه و اساس چنين طرز تفكری آن است كه اصولًا مديريت در يك واحد صنعتی ‹ ايمن و بهداشتی › آسان تر و همراه با توليد بيش تر و هزينه كم تر است . مديران گرچه مسئوليت خطيری در امر افزايش توليد و سود دهی بيشتر كارخانه دارند ، اما مسئوليت آن ها در قبال حفظ جان كارگران بيش تر است . كاهش توليد و زيان های مادی را می توان به روش های مختلف جبران كرد، اما ضايعات انسانی از جمله مرگ و معلوليت های دائمی ، جبران ناپذير است . بنابراين بايد فلسفة ايمنی و بهداشت را چنين بيان كرد:

 

- از اجرای برنامه های ايمنی و بهداشت ، هم مديران و هم كارگران سود می برند .

و...

 


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 285

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما