فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 453
  • بازدید دیروز : 267
  • بازدید کل : 564889

تحقیق درباره مدیریت در دنیای امروز سازمانها


تحقیق درباره مدیریت در دنیای امروز سازمانها

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:13

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

مقدمه :

 

مديريت و سرپرستي در همه جا مورد نياز مي باشد از يك خانواده گرفته تا يك كارخانه و سازمان و كشور و كلاً در تمام جوامع به آن احتياج مي باشد و اگر وجود نداشته باشد يا ضعيف عمل نمايد آثار آن را خيلي زودتر مشاهده مي كنيم . در يك خانواده اگر سرپرست با لياقت و مدبر نباشد در خانواده همه به بيراهه خواهند رفت اگر چه از لحاظ اقتصادي و مادي چه از نظر معنوي كه مسبب آن فقط در ضعف سرپرستي مي باشد .

 

به طور مثال اگر تعدادي با هم به سفر مي روند يك نفر بايد به عنوان راهنما و ما در خرج و هماهنگ كننده باشد تا با گرد آوري نظرات و پيشنهادات بتواند درست و سنجيده عمل كند تا همه از او پيروي كنند تا با يكدلي سفر به آنها خوش بگذرد ولي اگر نتواند همه را با هم هماهنگ كند امكان به تفرقه رفتن همراهان پيش مي آيد و براي آنها لذت بخش نمي باشد . به هر شكل در دنياي امروز مديريت و سرپرستي جايگاه بسيار بالايي را به خود اختصاص داده كه اگر در كشورها به اين موضوع با ديد باز و روشن بنگرند مي توانند به آينده خوش بين تر باشند .

 

مديريت در دنياي امروز سازمانها :

 

در دنياي امروز كه كامپيوتر حرف اول را مي زند هنوز هم پايه هاي سازمانها به محور و تفكرات انسان مي چرخد چون كه كامپيوتر يك ماشين و ساخت دست انسان است ممكن است

 

اطلاعات بسيار زيادي داشته باشد ولي هوشمند نيست و نمي تواند عاطفه داشته باشد انسان انعطاف است و قدرت تصميم گيري دارد با هم درد دل مي كنند افكار را به يكديگر انتقال مي دهند و در ضمن مي تواند ماشينهايي بسازد كه كارآيي هايي بالاتر از كامپيوتر داشته باشند و آنرا از هر نظر توسعه دهند .

 

تمام اختراعات و اكتشافات براي پيشبرد مقاصد انساني و گرداندن چرخه حيات انسان مي باشد ، بنابراين وقتي كارها بر پاية عملكرد انسان باشد توسعه و گسترش بيشتر مي شود البته با الهام گرفتن از اطلاعات كامپيوتر در راهبرد اهداف مي توان نتيجه بهتري عايدمان كنيم .

 

مديران و سرپرستان كليدهاي اصلي هر سازمان و سيستمي مي باشند كه با برخورد نزديك افكار و اعتقادات و خط مشي مشترك مي توانند يك مجموعه عالي و خود كفا را تشكيل بدهند .

 

نيكوكاران كساني هستند كه خشم خود را مي خوابانند (قرآن كريم)

 

يك مدير خوب و با تجربه مي تواند با تصميم گيريهاي به موقع مشكلات پيش آمده را حل نمايد و يا بر عكس راه را براي خود ناهموار سازد .

 

در دنياي امروز برخوردهاي منطقي كارسازتر است تا تصميم گيريهاي عجولانه و بدون فكر خنده و روي باز مي تواند بازدهي بالاتري داشته باشد تا خشونت و تندي كه اين دومي در اين دوره از زمان عمل افراد غير منطقي مي باشد .

 

در حال حاضر بايد در يك راه گام برداريم و حامي يكديگر باشيم تا يك سازمان به نحو احسن اداره شود .

 

مديريت در قرني كه ما در آن هستيم فراتر از يك شغل و حرفه كه براي امرار و معاش مي باشد جايگاه بالاتري را به خود اختصاص داده است و مي توان گفت كه (كار مديريت هنر است) .

 

امروزه مديريت و سرپرستي به عنوان يك هنر روانكاوي شده است و هر روزي كه مي گذرد بيشتر به حساسيت آن پي مي بريم ، از اين رو بيشتر سازمانها و شركتها براي نيل به اهداف خود به اين موضوع توجه خاصي نموده و براي آن سرمايه گذاري هاي كلان نموده اند

و...

 


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 350

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما