فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 93
  • بازدید دیروز : 153
  • بازدید کل : 568893

تحقیق درباره مدیریت صنعتی و جایگاه آن


تحقیق درباره مدیریت صنعتی و جایگاه آن

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:12

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

مديريت صنعتي و جايگاه آن

 

بنطر ميرسد كه با واردشدن به عرصه صنعت , ساز و كارهاي مديريتي متناسب با آن تغيير نكرده است و كماكان با مديريت گسسته روبرو بوده ايم و مديريت بعنوان يك تخصص , يك حرفه و يك ارزش تلقي نميشود و چندان تعريف شده هم نيست بالاخص مديريت صنعتي كه جابگاه خاصي ندارد . بنابراين بر آن شديم كه در اين مقاله ضمن بررسي اجمالي نحوه انتصاب مديران در كشور , توانمنديها و شايستگيهاي مديران صنعتي را برشمرده و جايگاه واقعي آنرا هم نشان دهم . يقينا اين نوشتار عاري از اشتباه نيست لذا ارائه هر گونه پيشنهاد و انتقادي موجب امتنان است .

 

پيش گفتار

 

اگر دانش آموختگان رشته مديريت صنعتي را يك كالاي فكر ي ,علمي و تخصصي در نظر بگيريم , جهت ارائه و جذب مطلوب آنها به بازار كار , با چهار اصل اساسي بازاريابي , بي ارتباط نيست .

 

1-شناختن : يعني نياز بازار كار را بشناسيم اين امر توسط مسئولين ذيربط مبني بر تشخيص به نياز چنين رشته اي , آن را تصويب و تدوين نموده اند .

 

2- ساختن : بايد كالايمان راطبق نيازها , فرهنگها و ارزشها بسازيم كه اين مورد هم حمايت مسئولين مافوق رامي طللبد و هم اراده و خواست اساتيد و ( بالاخص ) دانشجو را , تا اين كالا با كيفيت مناسب ساخته شده و مجهز به توانمنديهاي مورد انتظار از اين رشته گردد .

 

3- شناساندن : بايد كوشش نمائيم تا كالاي توليدي را به بازار كار ( همراه با قابليت هايشان ) معرفي نماييم .

 

4-رضايت : كالاي مورد مصرف بايد رضايت مصرف كننده را فراهم آورد . يعني آنهايي كه جذب بازار كار ميشوند بايد تمام قوا توانشان را ارائه دهند تا با ايجاد رضايت در موسسات , زمينه اي مناسب براي جذب آيندگان و همنوعان خود ايجاد كنند .

 

لذا با اين نظر تا بحال مديريت صنعتي به دلايل متعدد , جايگاهش را در صنعت كشور نيافته و مورد بي مهري زيادي قرار گرفته است , مصمم به لزوم ارائه چنين مقاله اي جهت معرفي آن شده ام . باشد كه تا همگان با هم شويم و با دانستن حق , وظيفه و شايستگي , ايران اسلامي را شكوفا سازيم .

 

مديريت صنعتي در كشور :

 

بنظر ميرسد به اين نتيجه رسيده ايم كه ضمن درنظر داشتن تحقق عدالت اجتماعي در چهار چوب نظام جمهوري اسلامي ايران , صنعتي شدن كشور را در اولويت قرار دهيم . صنعتي كه ميتواند در خدمت انسان و خواسته هاي منطقي او قرار گيرد . اگر چه در صنعت تجربه زيادي نداشته ايم و هم اكنون هم اگر بخواهيم به صنعتي شدن پيش رويم بايد همگان دست به دست هم داده و همكاريهاي لازم در تمامي جوانب را داشته و بيش از پيش به مديران جوان مجهز به مديريت علمي روز و پرورش يافته اي روي آوريم . مديراني كه ضمن داشتن تعهد عملي كافي , مسلح به علم نوين مديريت درصنعت باشند تا شاهد شكوفايي هر چه بيشتر توسعه صنعتي كشور باشيم .

غالبا براساس ديد تخصص گرايي , سبك انتخاب يا انتصاب مديران ( بالاخص در صنعت ) اعم از مديران عالي , مياني و عملياتي چنين بوده و هست كه تكنوكراتها و متخصصين رشته هاي خاص جهت مديريت امور گمارده شده اند , كه بدليل بي اطلاعي يا كم اطلاعي آنها از مواردي نظير : تجزيه و تحليل مسائل مالي – تجزيه و تحليل سيستمي – تجزيه وتحليل مسائل رفتاري كاركنان و موجب بروز مشكلاتي درعملكرد موسسات توليدي شده است .

و...


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 212

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما