فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 199
  • بازدید دیروز : 451
  • بازدید کل : 571398

تحقیق درباره لونگان Longan


تحقیق درباره لونگان Longan

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:12

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

لونگان Longan

مقدمه

Longan از گياهان مومي چيني است ك اكنون در جنوب و جنوب غربي ويتنام بويژه در ناحيه Binh phooc و Tien Giang رشد مي كند.

لونگان به بهترين نحوه درخاك رس و شني غني يا شني با تركيبات آلي رشد مي كند. آنها نياز بهآب كافي داشته در سيلاب نيز دوام مي آورد. نمي تواند خشكيهاي طولاني را تحمل كند. درخت آن بايد تا ارتفاع ft 20 رشد كند تا بتواند حتي در حياط ؟ به رشد ايده آل خود برسد. در حاليكه درختان مركب تنها نياز به 5 تا 6 فوت ارتفاع دارند. آنها كاملا از دو نوع آلودگي و بيماري عاري هستند ولي ميتوانند علائم كمبود مواد معدني را از خود بروز دهند. كوددهي به آنها از تركيب نيتروژن و املاح معدني بعد از فصل محصول و در طول فصل شكوفه دهي انجام مي گيرد.

 

مترادفها

Lonn Ngan ( كانتونيس) و ponceau (Litchi) فرانسوي، Lengklng مالزي شباهت شكلي زيادي به Lychee دارد ولي اندكي كوتاهتر است و با پوست قهره اي تيره كه از آن صاف تر است مزه ميوه هاي آنها شبيه هم بوده و قيمت عرضه Loon در بازار بستگي به فصل خود را همانند lychee سپري كند و در زمانيكه اين نوع از ميوه ها در دست رس هستند به بازار عرضه شود. لوون داراي منابع غني گلوكز مي باشد همچنين ساكاروز نيز دارد، فيبرهاي ضخيم ،VA, VBa1, VBa2, VC ، نياسين، تارتاريك اسيد، پروتئين روغن و انواع زياد ديگري از مواد معدني را نيز دارد. براي زيباسازي پوست و چشمها از آن استفاده مي شود. در چين، گفته مي شود كه اين ميوه را خانمهاي زيبا فقط ميل مي كنند. بر اين بارو اندكي نيروي جنسي زيادي براي خانم ها ايجاد مي كند بويژه زمانيكه با گياهان ديگري ازجمله Ginseng و Codonopsis تركيب شوند. كاربردهاي دارئوي لوون نيز شامل تنفس راحت، بي خوابي و بعنوان پادزهر در برابر سموم مي باشد. برگها وگلهاي خشك شده آن نيز در بازار گياهان طبي و علفي چين بفروش مي رسند.

 

لوون داراي ماهيت طبيعي متعادلي است، و از طريق طحال و قلب جذب مي شود مي تواندن به قلب و طحال اعلام خطر بدهد و تغذيه كننده خون و آرامش بخش باشد. براي درمان اشتهاي ضعيف، بي خوابي،‌فراموشي خفيف ورم اندام و غيره نيز كاربرد دارد.

جوشاندن 4 تا 7 لوون با همين مقدار ازدانه هاي lolgy و دانه هاي Gagon و محلول حاصل را قبل از رفتن به تختخواب بنوشيد واين جوشانده براي درمان كم خوني ضعف عمومي و عرق ريزي در خواب نيز موثر است. جوشاندن 14 عدد از جوانه هاي خشك شده لوون بهمراه 3 برش زنجبيل و مقداري اب محلولي را درست مي كند كه نوشيدن آن براي رفع كمبودهاي ويتاميني و ضعف بدن موثر است، طحال و اسهال را نيز برطرف مي سازد. تفاله ها را مي توان با بخار دم كرد، آنرا جويد يا جوشانده اي به روغن اضافه كرده يا در شراب محلول كرد.

و....

 


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 283

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما