فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 259
  • بازدید دیروز : 165
  • بازدید کل : 564428

تحقیق درباره مرغداری


تحقیق درباره مرغداری

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:29

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

مقدمه :

 

با افزايش سريع جمعيت و احتياج روزافزوني كه به مواد غذائي بالاخص مواد پروتئيني احساس مي شود توليد مواد غذايي مخصوصاً پروتئين حيواني كه تناسبي با رشد جمعيت ندارد بديهي است .

 

پرورش و نگهداري طيور به روشهاي صحيح و رعايت اصول اقتصادي و بهداشتي مي‌تواند از طرفي به اقتصاد كشور كمك كند و از طرفي ديگر تا حدودي كمبود گوشت را جبران نمايد . يكي از مهمترين مسائلي كه بايستي بدان توجه نمودن از بين بردن وابستگي صنايع مرغداري ما از كشورهاي خارج است .

 

امروزه همانطور كه مشاهده مي شود ، گرچه دامنه فعاليت هاي پرورش طيور و مرغداري صنعتي در كشور ما گسترش يافته ولي عملاً مشاهده مي كنيم كه از نظر گوشت سفيد و تخم مرغ علاوه بر اينكه به خود كفائي نرسيده ايم بلكه وارد كننده اين محصولات هستيم .

 

اميد است با وارد شدن فارغ التحصيلان رشته هاي كشاورزي بخصوص رشته دامپروري در اين صنعت و رعايت مسائلي فني شاهد هرچه شكوفا تر شدن اين صنعت مهم و پايه اي در كشور باشد .

 

آشنائي با قسمتهاي مختلف مرغداري :

 

هدف اصلي در اين بخش بدست آوردن اطلاعات كلي در مورد مرغداري مشكلات و مسائل مربوط به مرغداري بود كه اطلاعات جامعي در مورد مرغداري و نحوه كار و آشنايي صورت پذيرفت . البته در دوره كارآموزي سن مرغان تخمگذار 17 ماهه بود .

 

معرفي قسمتهاي مختلف مرغداري :

 

مرغداري با ظرفيت 60 هزار قطعه تخمي نژادهاي لاين به مساحت كل سالنها حدوداً 4500 متر و در زميني به وسعت 5/1 هكتار واقع در جاده مردآباد كرج .

 

سالن تهيه دان و انبار جيره : مساحت تقريبي اين مكان حدوداً m 500 بود و از يك سيلوي زيرزميني آهني تشكيل يافته بدين صورت كه از يك طرف سالن از ارتفاع صفر شروع شده و تا عمق 4 متر به طول تقريبي 10 متر ادامه دارد .

و...

 


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 409

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما