فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 200
  • بازدید دیروز : 174
  • بازدید کل : 569373

تحقیق درباره معالجه زخم معده و روده


تحقیق درباره معالجه زخم معده و روده

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:12

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

امراض معدی و امعاء

 

معالجة زخم معده و روده

 

دکتر گیلورد هاوزر میگوید در یکی از شهرهای چکوسلواکی بنام کارلسباد آسایشگاهی است مخصوص کسانیکه غذایشان دیر هضم میشود و مبتلا به اختلال هاضمه هستند در همین آسايشگاه بوده که بخواص آب سبزیهای خام پی بردم و هر روز از هویجهای طلائی و جعفریهای تازه و اسفناج و برگ و ریشه کرفس را همچنین گلابيهاي رسيده و ساير ميوه‌ها بدون آنكه پوست آنرا گرفته باشند در زير آب جاري كاملاً شسته با چرخهاي دستي سبزيها نرم و خورد شده و آب آنها را گرفته و هر روز ساعت ده صبح بهر بيماري دويست و پنجاه گرم از اين آب سبزيهاي تازه را مينوشانيدم دكتر سوركالس پزشك آسايشگاه در باب سبزيها (خون نباتات خطاب ميگردد) ميگفت كلروفيل ماده سبز رنگ سبزيها در شفا دادن بيماراني كه غذاي خوب نخورده‌اند و لاغر شده‌اند و يا آنقدر غذاي مضر ديگري خورده‌اند كه چاق و تنومند گرديده‌اند اثر عجيب و سحرآسائي دارد بسياري از اين بيماران كه از انگلستان و آمريكا آمده بودند و مبتلا بزخم رودة بزرگ كرليست و زخم معده و روده‌ها اولسر و يا اختلالات كبدي و يا كيسة صفرا بودند تنها با نوشيدن آب سبزي معالجه شده و شفا ميافتند اما مزاياي نوشيدن آب سبزي بر خوردن آن چيست؟ اين نكته مسلم است كه بدن ما بايد تمام مواد مغذي سبزي را جذب كند ولي وقتي بدن دچار كمبود غذائي شد با نوشيدن آب سبزي كه سرشار از انواع ويتامين و املاح زنده است زودتر آنرا جذب كرده و عوارض كسالتهاي مختلف خود را رهائي مي‌بخشند و براي درد دل و باديامان هم مفيد است.

 

اين را هم بايد بگويم كه من بي‌اندازه از علاقه آمريكائي‌ها به آب‌ها سبزي خوشحال شدم مخصوصاً وقتي كه دكتر شيخا كه يكي از پزشكان معروف اتازوني است در كاليفرنيا مطب دارد اين موضوع را فاش كرد كه اولسر و زخم‌معده را با آب كلم در مدت پانزده معالجه كرده و بكلي شفا بخشيده است.

 

ترتيب معالجه او اين بود كه در مدت 51 روز نيم ليتر آب كلم تازه و يا هفتاد و پنج درصد كلم 25 درصد كرفس را آب گرفته و به بيماران ميدهد و اين نخستين باري بود كه پس از گزارش من در آمريكا آب سبزي بطور كلي شناخته شد براي خوش طعمي آن با آب سيب سرخ و آب هويج مخلوط كرده بنوشيد زيرا تمام آب سبزيها همين خواص را دارند.

 

بادنجان مفيد ميباشد توصيه شده تجويز ميكنند بايد كاملاً رسيده باشد نارس آن سم است.

 

دارچين براي زخم‌معده مضر است.

 

سي تا چهل گرم برگ تازه گزنه را در يك ليتر آب ده دقيقه ميجوشانند و در 48 ساعت اين جوشانده را بين غذا مصرف ميكنند جهت عفونت و زخم معده و روده مفيد است.

 

برگهاي تازه توت فرنگي را اگر له كنند ضمادي بوجود ميآورد كه براي انواع اولسرها مفيد ميباشد.

سيب‌زميني داراي ويتامين (آA و بB ) و نيم درصد پتاسيم دارد مقدار زيادي مواد نشاسته‌اي. اگر سيب‌زميني خام را رنده كنند و در سالاد مخلوط سازند اولسرهاي معده را سوزانده و از بين ميبرد آب سيب‌زميني خام كه با فشار بدست ميآورند در مورد اولسر معده تجويز گرديده مصرف سيب‌زميني در مورد زيادي ترشي عصير معده انواع اولسرهاي معده و اسهال كودكان شيرخوار تجويز گرديده و نتايج گرانبها و ممتازي از آن ميگيرند چون طعم و مزب آب سيب‌زميني خام نامطبوع است.

و...


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 273

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما