فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

تحقیق درباره معدن چغارت


تحقیق درباره معدن چغارت

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:13

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

معدن چغارت

 

معدن سنگ آهن چغارت در 12 کيلومتري شمال شرقي شهرستان بافق و در 125 کيلومتري جنوب شرقي مرکز استان يزد واقع شده است. عمليات اکتشافي در اين منطقه در سال 1341 آغاز شده است و از سال 1347 مطالعات ژئوفيزيکي، زمين شناسي، حفاري و نقشه برداري بطور گسترده اي آغاز گرديد که نتيجه اين فعاليتها اکتشاف بيش از 5,2 ميليارد تن سنگ آهن و منگنز در بافق و مناطق مختلف کشور مي باشد که از اين ميان حدود 38 آنومالي آهن دار با ذخيره زمين شناسي بالغ بر 1,7 ميليارد تن در منطقه ايران مرکزي برآورد گرديد. مهمترين کانسارهاي اين منطقه چغارت، چادرملو، چاه گز، آنومالي شمالي و سه چاهون مي باشد. روش استخراج در اين معدن، روباز و پلکاني بصورت انتخابي مي باشد و ارتفاع پله هاي استخراجي 12,5 متر مي باشد. سنگهاي حاصل از انفجار پس از بارگيري توسط شاولها، بوسيله تراکهاي 30 تني به انبارهاي مخصوص انتقال مي يابد و سنگ آهن عيار بالا به بونکر کارخانه سنگ شکن با حجم 250 متر مکعب حمل مي شود.

 

سنگ ارسالي به کارخانه در سه مرحله بوسيله سنگ شکنهاي فکي، مخروطي درشت دانه و دو مخروطي ريزدانه خرد و سپس توسط سرندها به دو فراکسيون آگلومره(1تا 10 ميليمتر) و کوره بلند(10تا 25 ميليمتر) با شرايط فني توافق شده با ذوب آهن اصفهان در انبارهاي 35000 تني به طور جداگانه انباشته و آماده حمل مي گردد. در نهايت محصول توسط قطار به مراکز مصرف ( داخلي و خارجي ) انتقال مي يابد. طرح توسعه مجتمع سنگ آهن مرکزي به نام کارخانه هاي تغليظ چغارت و سه چاهون در کنار هم راه اندازي شده است. هر دو خط با مجموع توليد 3.2 ميليون در سال فعاليت مي نمايند. تجهيزات کارخانه تغليظ چغارت شامل استاکر، ريکلايمر، آسياي خودشکن، هيدروسيکلون، جداکننده هاي مغناطيسي، فيلتر نواري و سيلوهاي ذخيره است. کارخانه تغليظ سه چاهون نيز علاوه بر تجهيزات ذکر شده براي کارخانه تغليظ چغارت داراي يک آسياي گلوله اي نيز است.

 

عمده مصرف کننده محصولات کارخانه دانه بندي چغارت، ذوب آهن اصفهان مي باشد، با اين وجود در حال حاضر با توجه به بازاريابيهاي انجام شده بخشي از اين محصولات به پاکستان صادر مي شود.

 

از طرحهاي در حال انجام اين واحد مي توان به طرح آگلومراسيون، توليد بالاست از باطله هاي معدن و پروژه طرح توسعه چغارت اشاره کرد. طرح توسعه چغارت شام

و...

 


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 347

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما