فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 90
  • بازدید دیروز : 228
  • بازدید کل : 569491

تحقیق درباره معلولیتهای ادراكی


تحقیق درباره معلولیتهای ادراكی

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:24

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

درمان

 

از طرق مختلفي براي درمان ADHD استفاده شده است. در كل، اين شيوه هاي درماني تأثيرات ماندگار قابل قبولي را از خودشان نداده اند.

 

تغييرات رفتاري (BM) ، تغييرات رفتار شناختي (CBM ) و تغييرات رفتاري همراه با درمان دارويي ، يا درمان توسط مواد مخدر، برخي از شيوه هاي مورد استفاده مي باشند.

 

ظاهراً پيشرفتهاي كوتاه مدت اغلب در BM و درمان دارويي با مواد مخدر، مشاهده شده است. بعنوان مثال پل هام (1986 )گزارش كرد كه بچه هاي ADHD كه از دارو استفاده كردند ، در رياضيات پيشرفت كردند. آنها توانستند موارد (آيتم هاي ) بيشتري را كامل كنند و نمراتشان دررابطه با آيتم هاي صحيح بالا رفت . اما فوايد طولاني مدت BM و درمان دارويي هنوز ناشناخته است. در ضمن پل هام اظهار مي دارد كه رفتار كودكان ADHD حتي درهنگام درمان معمولي نمي شود.

 

در تصور ،بنظر مي رسيد كه CBM راه حل خوب و مؤثري براي درمان بچه هاي ADHD باشد ، اما اين اميد هرگز به وقوع نپيوست .به نظر من مشكلات توجهي (دقتي ) در بچه هاي ADHD تا حد زيادي مانع از آن مي شود كه آنها مراحل را درهر شيوه اي از CBM ياد بگيرند . آنها نه تنها نيازمند تقويت توجهشان مي باشند ، تا در اين شيوه جزء جزء مراحل را به خوبي بفهمند ، بلكه بايد آنها را تا حد تسلط كامل ، تمرين كنند، سپس بايد دقت خود را در انجام اين شيوه بسنجد براي بچه هاي ADHD با ، يا بدون بيش فعالي ، شايد خواسته هاي CBM گزاف باشند.

 

بطور خلاصه ، فكر نمي كنم كه ، بخاطر ناهماهنگي ( هماهنگي ضعيف ) بين يادگيرنده و خصوصيات اين شيوه ، براي درمان بچه هاي ADHD مناسب باشد.

 

در حال حاضر ،روش ديگري مشوق تعليم والدين درمانگر براي بچه هاي ADHD مي باشد. اين عزم و انگيزه ، ناشي از موفقيت مداخله والدين بعنوان درمانگر براي بچه هاي ADHD مي باشد. تعليم والدين براي درمان فرزندانشان با ADHD از آن جهت منطقي بنظر مي رسد،

 

كه آنها به عنوان مددكار در همه حال با فرزندانشان مي باشند . بنابراين هنگامي كه آنها به نحو مناسب تعليم داده شوند ، مي توانندرفتارهاي مناسب را در بچه هاي شان باADHD ، ايجاد كرده ، تداوم بخشيده و حتي قادر به تعميم آن باشند.

 

منطقي به نظر آمدن همه تعريفها از ناتوانيهاي يادگيري

 

شايد دانش آموزان تحت تأثير معاني مختلف ناتوانيهاي يادگيري ، همچنانكه از اين زمينه استنتاج مي شود، قرار گرفته و گيج شوند . يك راه براي جلوگيري از سردرگم شدن و تحت تأثير قرار گرفتن آن است كه سعي كنيم ماهيت نيروها ، انگيزه ها و اهداف هر كدام از اين تعاريف را درك كنيم.

و...

 


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 212

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما