فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 571
  • بازدید دیروز : 267
  • بازدید کل : 565007

تحقیق درباره معماري ديناميك


تحقیق درباره معماري ديناميك

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:13

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

معماري ديناميك

 

ديناميك در فيزيك به معناي حركت است . در معماري نيز ديناميك به عنوان يك سبك و هم به عنوان يك پديده خارق العاده مطرح مي شود . ساختمانهايي كه دائما در حال حركت و تغييرند و در عين حال شكل خود را براي انطباق با تصورات انساني تغيير مي دهند ، اندام ها و اشكالشان تغيير مي كند تاهمخواني بهتري به افكار و تخيلات ما و همچنين طبيعت داشته باشد . بناهاي ما در معرض خورشيد و باد هستند ، بنابراين طبيعت به تنهايي تمام انرژي مورد نياز را به ساختمان مي دهد . اين ساختمانها جهت حركت خورشيد را تعقيب مي كنند ( سازگاري با محيط طبيعي ) . بنابراين همساز شدن با طبيعت باعث مي شود اين بناها انرژي مورد نياز خود را تامين كنند .

 

در اين سبك از معماري با چرخش 360 درجه اي ، چشم اندازي باز و ديد گسترده و عميق از جهان طبيعت آينده و زندگي دريافت مي شود .

 

بناهاي معماري ديناميك دائما در حال تعديل و تغيير در شكل و كالبد خود است .

 

در اين بناها هرطبقه به صورت مجزا در حال چرخش است . و همزمان با آن فرم كلي بنا در حال تغيير و تحول است و نماهاي متفاوت از زواياي متفاوت را به ارمغان مي آورد . اين رويكرد جديد ، در واقع نوعي قالب با معماري معاصرهاست كه تا به حال تمام اتفاقات آن را براساس قانون گرانش زمين بوده است و به عبارت ديگر بينش و ديدگاه جديد اين سبك معماري بر اساس مجموعه نيروهاي محرك پايه ريزي شده كه درواقع معماري سنتي كه تاكنون بر اساس ثقل و جاذبه استوار بوده است را به چالش مي كشد . معماري ديناميك سمبل فلسفه جديدي بوده كه سيماي شهرها و ايده زندگي ماراتغيير خواهد داد. از اين به بعد بناها و ساختمان ها داراي بعد چهارم مي شوند كه همان زمان است . پس ديگر فرم آنها به اجسام صلب و سخت محدود نمي شود و بناها داراي رويكرد و گرانشي نوين و انعطاف پذير خواهند شد و در نتيجه شهرها سريع تر از آنچه تصور مي كنيم تغيير خواهند كرد .

 

با اين معماري نوظهور خانه هايي كه ما در آن زندگي مي كنيم و نحوه زندگي ما شروع به تغيير اساسي مي كند و ساختمان ها ديگر محصول افكار فسيل شده و قديمي معماران نخواهند بود . بلكه تبديل به بناهايي مي شوند كه در حال دگرگوني هستند و دائما براي ما چشم اندازها و تجارب جديدي همراه با زمان را به ارمغان مي آورم درنتيجه قلم معماران نمي تواند محيطي را بر ما تحميل كند ، هرساختمان داراي نوعي آزادي ، اختيار و خاستگاه خاص خود مي شود . روشهاي پيشرفته ساخت و توانايي توليد انرژي توسط خود بنا كه همان خودكفايي درتوليد برق است دوفاكتور و ويژگي شاخص در معماري ديناميك مي باشد .

 

دوويژگي شاخص درمعماري اين بنا :

 

  1. نحوه ساخت
  2. خودكفائي در توليد انرژي

اين سبك معماري در چگونگي ساخت نيز داراي نوآوري است . درواقع ساخت نيز داراي نوآوري است . در واقع اولين ساختماني است كه دركارخانه و بدون سايت ساخته مي شود ( به جز هسته مركزي بتني ساختمان )كه در محل بنا واقع مي شود و قطعات پيش ساخته و واحدهاي پيش ساخته به هسته الصاق مي گردد .

و...


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 281

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما