فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 312
  • بازدید دیروز : 429
  • بازدید کل : 571940

تحقیق درباره مورچه ها


تحقیق درباره مورچه ها

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:12

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

بخشي 1: زندگي مورچه ها

 

وقتي در اطراف خود بدقت بنگريم مخلوقات فراواني وجود دارند كه هر كدام از آنها دنيايي از شگفتي و تعجب براي ما مي آفرينند. يكي از اين آفريده هاي به ظاهر كوچك اما بسيار شگفت انگيز مورچه مي باشند. قبل از آغاز بمطلب چمد نكته اساسي را مورد توجه بايد قرار داد. مورچگان از دسته حشرات ردار و جستجو كننده هستند كه بطور اجتماعي زندگي مي كنند و تا امروز شش هزار نوع آنها را يافته اند كه هر يك از اين نوع داراي عادت و اخلاق و طرز زندگي مخصوص هستند ولي ما نمي خواهيم در اين تحقيق در بحث طبقه بندي و انواع مختلف و نادهاي وابسته و يا انواعي كه با آنها شباهت داشته و از حيث تركيب ساختمان هاي بدن ممكن است وحدت نوع و جنس داشته باشند داخل شويم زيرا اين بحث دقيق و طولاني ما را بجاهاي دورتر مي كشاند كه نتيجه اي از آن حاصل نمي گردد.

 

تشكيلات خانوادگي مورچگان از ملكه، جنس ماده كه زاد و ولد با اوست تشكيل شده و جنس ماده منتها تا 12 سال زندگي مي كند جنس نر و ماده و دسته هاي نامحدود كارگران كه نه نر هستند و نه ماده مانند زنبور عسل سه يا چهار سال عمر دارند و چند دسته از جنس نر كه در فاصله چند هفته از بين مي روند زيرا در دنياي حشرات جنس ماده جان خود را براي خانواده فدا مي كند. فقط جنس ماده و نر پردازند و پس از اينكه بچه هاي خود را بدنيا آوردند پرهاي آنان نيز ريخته مي شود. در بين مورچگان مانند زنبور عسل فقط يك ملكه يا يك مادر ندارند و بر عكس آنها داراي مادران بسيار زيادي هستند و اين موضوع هم يكي از اسرار زندگي آنها است و ما هنوز نمي دانيم اين مادران در تحت چه اصولي كم و زياد مي شوند.

 

بخش2: لانه ي مورچگان

 

بزرگترين مسئله تحقيقي عبارت است از لانه هاي مورچگان ايت چه كسي در اين لانه ها و يا بمعناي ديگر شهرهاي كورچگان حكومت مي كند آيا مورچگان با هم چگونه رفتار مي كنند. طرز زندگي آنها چگونه است جواب اين سؤالها مشكل است زيرا زندگي مورچه پيچيده و پر حادثه است كه مطالعه در آن چندان آسان بنظر نمي رسد مورچگان با اينكه ميليونها با هم در يك جا زندگي مي كنند از حيث طبقه بندي و طرز زندگي داراي قوانين و مقرراتي بسيار دقيق و مرتب هستند بطوريكه هيچوقت نظام داخلي آنها بهم نمي خورد و چون كسي كه برنامه اي را از سر گرفته بدوم كوچكترين مانع و برخورد تا به آخر جلو مي روند. اين مورچگان با آن تعداد كشيد و نامحدود در داخل لانه هاي طويل و عريض خود تحت قوانين و مقررات معين چون سلولهاي بدن ما كه با رابطه نامعلوم بكارهاي خود مي پردازند آنها هم هر كدام كار و فعاليت هاي جداگانه دارند.

و...

 


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 553

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما