فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 230
  • بازدید دیروز : 197
  • بازدید کل : 570978

تحقیق درباره میز و صندلی و اهمیت آن در زندگی


تحقیق درباره میز و صندلی و اهمیت آن در زندگی

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:40

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

میز و صندلی و اهمیت آن در زندگی

 

fast food

 

1-1تعريف كليد واژه: مكاني براي استراحت، خوردن غذاهاي fast food در مدت زمان كوتاه براي رفع گرسنگي

 

1-2آناليز مقدار نياز:

 

مي توان گفت از اين ميز و صندلي شكل هاي مختلف در تمام مكان هايي كه serve غذا در آن صورت مي گيرد لازم و ضروري است و در مكاني همچون fast food نيز ضروري و حتمي است پس مي توان نتيجه گرفت يكي از مهمترين ابزار در يك fast food داشتن مكاني براي نشستن و جايي براي گذاشتن غذاشت.

 

و ساختن آن بستگي به انبوهي fast foodها و نياز كارفرمايان براي تنوع دادن در طرح و نقشه ي آن است اين ميز و صندلي با توجه به فضاي fast food ممكن است كوچك يا بزرگ و در طرح هاي بسيار متنوعي ساخته شود.

 

1-3- جايگاه محصول در بين محصول هاي هم تراز: در رديف اين ميز و صندلي ها مي‌توان ميز و صندلي هاي رستوران ها- تالارها- هتل ها و كافي شاپ ها و تخت هايي كه در سفره خانه هاي سنتي براي serve غذا استفاده مي شود نام برد. نقطه تمايز ميز و صندلي هاي
fast food با ديگر ميز و صندلي ها اشغال كمتر فضا و گستردگي فرم و طرح آن مي توان نام برد ميز و صندلي هاي fast food از شكل و طرح خاصي پيروي نمي كند و طراح خلاقيت زيادي در طراحي آن مي تواند از خود به جا بگذارد. ميز و صندلي ديگر مكان ها اغلب مربع و مستطيل و يا دايره است با يكسري صندلي هاي معين كه دور آن چيده مي شود.

 

1-4-بررسي 5W

 

وات (what): در حال حاضر در تمام fast foodها صندلي هاي بلند و يك پيشخوان مربع يا مستطيلي درجلوي آن براي گذاشتن دستمال، سس، نمك و فلفل و غذا استفاده مي شود.

 

Why-علت وجودمشكل- از مشكلات اساسي آن ارتفاع زياد صندلي و تسلط نداشتن مشتري روي آن- كوچك بودن محل گذاشتن غذا- جنس آن كه اغلب فلزي بوده و چند بار پس از تميز كردن دچار زنگ زدگي و از دست دادن رنگ سابق مي شود.

 

Where: در تمام ساندويچي ها و fast foodها

 

When: زمان استفاده ي آن از ساعت 11 تا 14 و در شب ها بين ساعات 7 تا 11 اما به طور عمده مي توان گفت از اين ميز و صندلي در تمام ساعات باز بودن fast food به طور تقريبي استفاده مي شود البته لازم به ذكر است كه بيشترين استفاده از اين ميز و صندلي در شب و روزهاي تعطيل صورت مي گيرد.

و....

 

 


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 268

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما