فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 170
  • بازدید دیروز : 165
  • بازدید کل : 564339

تحقیق درباره میوه های بهشتی و فواید آن


تحقیق درباره میوه های بهشتی و فواید آن

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:25

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

خواص معجزه آساي سيب
سيب، يکي از سلامت بخش‌ترين خوراکي‌هاي اطراف ما محسوب مي‌شود. از زمان‌هاي گذشته مردم جهان علاقه‌ي فراواني به ميوه‌ها داشتند. طبق نظر مورخان، منشاء اصلي سيب مناطق سردسير شمال اروپا بوده و از آنجا اين ميوه‌ي با ارزش و مفيد به نقاط ديگر جهان منتقل شده است.
سيب يکي از ميوه‌هايي است که قبل از ديگر ميوه‌ها شناخته شد. تمدن انسان از دير باز با سيب پيوند خورده است. سيب نشانه‌ي عشق و باروري، دوستي، زيبايي، خوش‌بختي، تندرستي، دانايي، خوشي، نيرومندي و ... مي‌باشد. سيب داراي انواع بسيار متفاوتي است.
افرادي که به طور منظم سيب مي‌خورند، ميزان تندرستي خود را افزايش مي‌دهند و علاوه بر آن از بروز بيماري‌هاي متعددي که به‌دليل کمبود عناصر حياتي پيش مي‌آيد جلوگيري مي‌نمايند.
همه‌ي سيب‌ها مانند هم نيستند. اندازه، رنگ، بو و مزه‌ي متفاوت در گونه‌هاي مختلف، تعيين کننده‌ي نوع مصرف آن‌ها است. مواد مغذي موجود در يک سيب به اندازه‌ي آن بستگي دارد، نه نوع آن. انواع سيب پس از مرکبات ) پرتقال ، نارنگي ، ليموشيرين، ليموترش و گريپ فروت) و موز ، عمده‌ترين ميوه‌ي‌ پرورشي در سطح دنيا هستند.
سيب سرشار از ويتامين‌ها، تانن، مواد معدني و فيبر (سلولز گياهي) مي‌باشد. ترکيبات شيميايي موجود در ميوه‌ي سيب بر حسب نژادهاي گوناگون آن متفاوت است.
از جمله فوايد سيب مي‌توان به موارد زير اشاره نمود.
سيب در حفظ طراوت و شادابي پوست موثر است.
با استفاده از سيب مي‌توان ناراحتي‌هاي شايعي مانند خشکي پوست، ترک خوردگي پوست، رنگ پريدگي و بسياري از بيماري‌هاي پوستي طولاني و مزمن را از بين برد يا نشانه‌هاي آن‌ها را کاهش داد.
لازم به ذکر است که اين قابليت سيب به دليل وجود ريبوفلاوين (ويتامينB2)، ويتامين C و A ، مواد معدني مانند آهن، منيزيم، کلسيم و پتاسيم مي‌باشد.
فشارخون را منظم مي‌کند.
خوردن سيب و حتي بو کردن سيب، باعث کاهش فشار خون مي‌شود. بررسي انجام شده توسط دانشگاه ييل (YALE) نشان داد که تنها يک بار بو کشيدن سيب، فشارخون بيماران را پايين مي‌آورد.
براي دندان‌ها و لثه‌ها مفيد است
اسيدهاي موجود در سيب، هنگام جويدن باکتري‌هاي دهان را از بين برده و دندان‌ها و لثه‌ها را تميز مي‌کنند. جويدن يک سيب مانند اين است که از يک مسواک طبيعي استفاده کنيم. مطالعات نشان مي‌دهند که سيب قادر است ذرات غذايي باقي مانده در پشت دندان‌ها و لثه‌ها را پاک کرده و فساد دندان و بيماري‌هاي لثه را از شما دور سازد. حتي کساني که در گذشته از بيماري‌هاي لثه رنج برده‌اند، خواهند توانست از فوايد ناشي از غني بودن سيب از ويتامينC بهره‌مند شوند.
مواد مغذي موجود در سيب باعث تقويت ساختار دندان‌ها مي‌گردد. ميناي دندان را محکم‌تر مي‌سازد و از جرم گرفتن دندان‌ها پيشگيري مي‌کند.

و...


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 411

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما