فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 119
  • بازدید دیروز : 228
  • بازدید کل : 569520

تحقیق درباره نقش دانشگاه ها در كارآفرينی


تحقیق درباره نقش دانشگاه ها در كارآفرينی

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:23

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

نقش دانشگاه ها در كارآفريني

 

 

 

واژه كارآفريني از كلمه فرانسوي Entreprendre بر معناي متعهد شدن است. اما بنا به تعريف واژه نامه دانشگاهي و بستر، كار آفرين كسي است كه متعهد مي شود مخاطره هاي يك فعاليت اقتصادي را سازماندهي، اداره كند.

 

خلاصه

 

عمده ترين مسئله اي كه باعث رشد و توسعه اقتصادي مي شود، تغيير در كيفيت آموزش و توجه به كيفيت نيروي انساني است. اگر مي خواهيم بحث كار آفريني را در كشور جدي بگيريم بايد نظام آموزشي ما به سمتي برود كه نيروهاي با شهامت شجاعت در تصميم گيري پرورش دهد.

 

واژه كارآفريني از كلمه فرانسوي (Entreprendre) بر معناي «متعهد شدن» است. اما بنا به تعريف واژه نامه دانشگاهي و بستر، كار آفرين كسي است كه متعهد مي شود مخاطره هاي يك فعاليت اقتصادي را سازماندهي، اداره كند.

 

كارآفرينان معمولاٌ افرادي هستند كه ريسك معتدل را در دستور كار خود پيش بيني مي كنند، خلاق و نو آور هستند، عزم و اراده قوي و استقلال طلبي بالايي دارند و ثروت طلب نيستند.

 

در گذشته افسانه اي شايع بود كه كار آفرينان داراي ويژگي ذاتي هستند و اين ويژگيها همراه با آنان متولد مي شود. اما امروز كار آفريني به عنوان رشته اي علمي مورد شناسايي قرار گرفته است. رشته علمي كار آفريني همانند تمام رشته هاي ديگر، داراي مدلها، فرآيندها و قضاياي (cases) است كه بايد دانش مربوط به آنها كسب شود.

 

آموزش كار آفريني و تحقيقات مربوط به آن هم اكنون با چالشهاي متعددي مواجه شده است كه برخي از اين چالشها توسط بلاك (Block) و استامپ (Stump) ارائه شده است. اين چالشها عبارتند از:

 

چالش در ايجاد مترولوژي هاي تحقيق براي اندازه گيري اثر بخشي كار آفريني.

 

چالش در محتوا و شيوه هاي آموزش كار آفريني.

 

چالش در كيفيت مدرسان كار آفريني.

 

چالش در پذيرش آموزش كار آفريني در دانشكده ها نسبت به كسب و كار.

و....

 


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 1175

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما