فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 236
  • بازدید دیروز : 267
  • بازدید کل : 564672

تحقیق درباره نقش رسانه در تبليغات جامعه


تحقیق درباره نقش رسانه در تبليغات جامعه

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:15

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

نقش رسانه‌ها در تبليغات

 

مقدمه

 

پست ­مدرنيسم و يا به عبارتي پسانوگرايي، اصطلاحي براي توصيف گرايشهاي پس از دهه 1960 در عرصه معماري، هنر، ادبيات، فلسفه، فرهنگ و جامعه­ شناسي است. برخي نظريه­ پردازان نيز آن را به جنبش ضد­­نوگرايي تعبيركرده­ اند. يكي از عواملي كه پست مدرنيسم در جهان تبليغات، ارتباطات و بازاريابي، بويژه در مقوله دهكده جهاني با پيشرفت تكنولوژي كامپيوتر، وب و اينترنت، بر آن تاثير گذاشته است و بحث هاي بسيار زيادي درباره آن وجود دارد، رسانه ­ها هستند. اين سبك يا جنبش، تمامي تفاوتهاي اصطلاحات، نمادها و فرهنگهاي سرزمين­هاي مختلف را در عصر اطلاعات، يكپارچه و متحد مي­گرداند. در عرصه بازاريابي و تبليغات سخن پست­مدرنيسم به طور خلاصه اين است كه نبايد خود را محدود به استفاده از ابزار­ها و امكانات و رسانه هاي رايج بازاريابي و تبليغات مدرن كرد، بلكه از تمامي ابزارها، امكانات و رسانه هاي سنتي و غير سنتي مي­توان بهره برد. در اين مطلب به طور خلاصه مطالبي درباره دگرگوني رسانه‌ها ارائه مي­شود تا متخصصان، مديران بازاريابي و تبليغات و علاقه‌مندان با توجه و تاكيد بيشتر بر اين مقوله و پژوهشهاي گسترده، درمورد بهبود هر چه بيشتر استراتژي­ها و تاكتيك­ هاي بازاريابي و تبليغاتي خود موفق تر عمل كنند.

 

رسانه از ديروز تا امروز

 

براي‌ درك‌ رسانه بايد به هنر و شيوه هاي ارتباطي پيش‌ از تاريخ‌ و آشنايي‌ با نحوه‌ ظهور و منشا هنر در دوران‌ اوليه‌ پيدايش‌ بشر، يعني دوره‌ «پارينه‌ سنگي‌» (10000تا 40000 ق‌.م‌) باز گرديم‌. بشر نخستين‌ آنچه‌ را‌ در اطراف‌ خود مي‌ديد به‌ صورت‌ نقشهاي‌ انتزاعي‌ و شكلهاي‌ مجرد بر روي‌ ديواره ‌غارها ثبت‌ مي‌كرد. از آن زمان‌ تا زمان حاضر كه جهان وب و اينترنت بر عرصه­هايي از روزگار ما حكومت مي­كنند، هنر و تبليغات نقش‌ خود را به‌ عنوان‌ رسانه و انتقال دهنده پيامها‌ در زندگي‌ بشري‌ و علم ارتباطات ايفا مي‌كنند و در علوم ديگر مانند روانشناسي، جامعه شناسي،‌ اقتصاد و مديريت نيز همچنان ردپايي‌ از انواع رسانه­ها را مشاهده‌ مي‌كنيم‌. تاريخ حکومت رسانه ها از دوران پارينه‌ سنگي‌ و نوسنگي‌ و آغاز زندگي‌ بشر كه‌ انسان‌ به‌ تعقل‌ رسيده‌ و توانسته‌ دوران‌ پيرامونش‌ را با تصوير بنماياند و به‌ صورت‌ انتزاعي‌ درآورد، شروع‌ مي‌شود و با ايجاد سبكها و مكتبهاي‌ هنري‌ به‌ صورت‌ متمادي‌ ادامه‌ پيدا مي‌كند و به‌ دوره‌ معاصر كه‌ مربوط‌ به‌ بشر قرن‌ بيست‌ و يكم‌ و دوران پست­مدرنيته است‌، مي‌رسد. در طي‌ اين‌ دورانها هنر ويا به نوعي تبليغات به‌ صورت‌ كلي‌ در نقاشي‌، معماري‌، موسيقي‌، مجسمه‌ سازي‌، سينما، وب و ... خلاصه‌ مي‌شود كه همواره‌ نقش‌ مهم‌ خود را بخوبي‌ در آن عصر ايفا كرده‌ و با ايجاد مكتب‌ها و ايسم‌ها به‌ عنوان‌ رسانه­ ها‌يي‌ قوي‌ موجب‌ تحول‌ در نگرش‌ دوره‌ خود و حتي‌ دوره‌هاي‌ بعدي‌ شده‌اند. به نظر مك لوهان تمامي رسانه­ ها بخصوص رسانه­ هاي جديد، شكلهاي هنري هستند كه دنياي تازه­اي دارند و به چيزي وابسته نيستند.

و....

 


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 292

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما