فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 234
  • بازدید دیروز : 165
  • بازدید کل : 564403

تحقیق درباره واليبال


تحقیق درباره واليبال

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:32

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

مقدمه :

 

محبوبيت بازي واليبال در بين مردم به علت سادگي اين بازي است بااينحال مهارتهاي اين بازي بايد فراگرفته شود و اين كتاب به زباني ساده تمام نكاتي كه براي بهتر بازي كردن واليبال لازم است را به شما مي آموزد و شما را قادر مي سازد كه هم خوب بازي كنيد و هم از بازي لذت ببريد .

 

در سال 1995 بازي واليبال صدمين سال بوجود آمدنش را جشن گرفت . اين بازي در سال 1895 در ايالات متحده آمريكا پديد آمد .

 

تاريخچه واليبال :

 

در سال 1895 ويليام جي . مورگان پسر يكي از مهاجران ولزي در ايالات متحده آمريكا در سالن ورزشي هوليوك د رماساچوست ، يك بازي جديد به نام مينويت طراحي كرد كه در اين بازي دو تيم در دو طرف يك طناب مي ايستادند و به يك توپ بسكتبال ضربه مي زدند .

 

در اين بازي هر كس حق داشت كه فقط يك ضربه به توپ بزند و مجاز نبود كه توپ را بگيرد يا نگه دارد . مورگان مي خواست بازي طراحي كند كه هر كسي و در هر جايي بتواند آنرا بازي كند مورگان متوجه شده بود كه بازي بسكتبال را هر كسي نمي تواند بازي كند و به همين دليل دنبال ابداع يك بازي ساده بود .

 

محبوبيت بازي واليبال در بين مردم به خاطر همين سادگي در مراحل اوليه پيدايش بازي مينونت در هر تيكم 9 نمفر در سه رديف سه تايي بازي مي كردند تمام بازيكنان بايد به ترتيب جاي خود را با نفر بعدي عوض مي كردند تا همه در تمام موقعيتهاي زمين قرار بگيرند . زمين بازي در ابتدا 50 فوت ( 15 متر و 24 سانتيمتر ) در 25 فوت ( 7 متر و 62 سانتيمتر ) بود كه توسط يك تور ( كه بجاي طناب قرار گرفته بود ) به ارتفاع حدود دو متر به دو نيمه شده است .

 

در كنفرانسYMCA در سال 1896 نام اين بازي جديد به نام واليبال تغيير پيدا كرد . بعدها تور واليبال را بالاتر برده و در ارتفاع دو متر و 28 سانتيمتر قرار دادند و تعداد بازيكنان نيز از 9 نفر به 6 نفر كاهش يافت . زمين بازي نيز كمي بزرگتر شد و توپ بازي كه قبلا از توپ بسكتبال استفاده مي شد ، سبكتر شد .

و....

 


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 416

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما