فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 124
  • بازدید دیروز : 165
  • بازدید کل : 564293

تحقیق درباره وب آرتیست


تحقیق درباره وب آرتیست

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:18

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

اشاره:

 

فکر می‌کنم آن‌چهمناسب مقدمه است، این است که ببینیم سؤال «وب آرتيست چیست؟» برای ما چه اهمیتی دارد؟ ودانستن چیستی وب آرتيست چه ضرورتی دارد؟ ظاهراً ما با این هنر به راحتی تعامل و ارتباطداریم، لذا در ابتدا نیاز به این پرسش چندان احساس نمی‌شود.

 


این‌که بایدبدانیم وب آرتيست چیست معقول و منطقی به نظر می‌رسد ولی دو نکته باعث تشکیک در این "باید" می‌شود: اول این‌که اساسا وب آرتيست یک پدیده‌ی نامکشوف و تازه نیست که چیزيدرباره‌اش ندانیم و حالا بخواهیم از صفر شروع کنیم و با آن سر و كار پيدا كنيم. مابه کارش گرفته‌ایم و به‌ عنوان هنرمند و گرافیست با آن خو کرده‌ایم؛ پس چه‌گونه ازچیزی سؤال می‌کنیم که با آن خو داریم؟

 


دوم آن‌که بعضی خرده می‌گیرند که چهضرورتی دارد وقت خود را در این بحث انتزاعی تلف کنیم و به‌تر است سعی خود را برمهارت در تکنیک و گسترش توان کاربری معطوف کنیم. به عبارتی این گروه قائل‌اند که مانیازی به این بحث نداریم، هم از آن جهت که شناخت اجمالی -چندان که رفع نیاز کند- داریم و هم به این دلیل که «کسب مهارت» و «پرورش خلاقیت» مهم‌تر است و باید همّ‌مانبرای این‌دو مصروف شود.

 


اما بنده معتقدم که خیر؛ وب آرتيست را آن‌گونه که بایدنشناخته‌ایم؛ در واقع شناخت اجمالی، ما را از شناخت تفصیلی و کامل، بی‌نیاز نکردهاست. هم‌چنین مهارت و شناخت و تسلط بر تکنیک‌های وب آرتيست ، به معنی تسلط و اشراف بروب آرتيست نیست. ارجحیت دومی بر اولی از آن‌روست که وب آرتيست به مقصودی به‌وجود آمدهاست؛ یعنی به عنوان یک قالب هنری نیامده که یک قالب هنری باشد. وب آرتيست بر نیازدیگری، نازل‌تر از احساس زیبادوستی پا گرفته؛ وب آرتيست وجود ندارد هم‌چنان که نقاشیوجود دارد، هم‌چنان که معماری وجود دارد و هم‌چنان که سینما وجود دارد. البته همه‌یاین‌ها هم مقصودی دارند اما هرکدام به خودی خود، یک هنر مستقل و اصیل‌اند وليوب آرتيست چنین نیست. وجود وب آرتيست تابع وجود نیازهای اقتصادی و سیاسی و... است و بدوننیازهای جاری اجتماع –فارغ از اساسی و کاذب بودن نیازها- اصالت ندارد (در حال حاضرمهم نیست که این یک حُسن است یا یک عارضه. و بحثش را به بعد وامی‌گذاریم). مسأله آناست که این هنر، هم‌چون راه گشوده‌ای‌ست که واردش شده‌ایم اما از جهت و انتهایش خبرنداریم و حتا نمی‌دانیم گام‌برداشتن در آن چه‌قدر برای‌مان ضروری و حیاتی است. فقطوضع، هر چهمی‌دانیم که همه در آن وارد شده‌اند و ما هم باید وارد شویم! در اینکنیم تابع کسانی هستیم که پیش‌تر این راه را گشوده‌اند و در آن بسیار جلوتر از ماهستند.

 


فهم چیستی وب آرتيست این امکان را به ما می‌دهد که به اراده و خواست خودو بر اساس نیازها و اقتضائات فرهنگی خود، مقصود جدیدی برایش تعریف کنیم و به یُمنآن، از حصار تقلید و تکرار، رها شویم و وب آرتيست را آن‌گونه که اصیل و منحصربه‌فردباشد صاحب شویم؛ اکنون ما وب آرتيست را مصرف‌کننده‌ای بیش نیستیم. این مصرف‌زده‌گی نهدر وب آرتيست که در همه چیز -از جمله علم- به این صورت است که پای‌مان را جای پای غربمی‌گذاریم و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. با این شیوه، هزارسال هم که بگذرد مادر علم و هنر پیش‌رو و مبتکر نخواهیم بود. در یک کلام، تولید –مانند تولید علم- تنها با استقلال از غرب محقق خواهد شد نه با تبعیت بی‌محابا از راه او و این غیر ازانکار و مقابله‌ی با غرب است. می‌شود گفت این فهم، ميزان اختیار و حق انتخاب ما راارتقا مي‌دهد؛ مضاف آن‌که این انتخاب از جهت منطق، در شرایطی درست و عادلانه صورتمی‌پذيرد.

و....

 


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 311

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما