فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 33
  • بازدید دیروز : 429
  • بازدید کل : 571661

تحقیق درباره وزوز گوش


تحقیق درباره وزوز گوش

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:15

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

الف ـ مقدمه:

 

جامعة پزشكي ايران با سابقة درخشان و با سرمايه هاي علمي واستعدادهاي فراوان و با اخلاق نيكو و آموزه هاي ديني پربار و ارزش نهادن به جانانسانها و اهتمام به برطرف نمودن دردها و آلام بيماران و كوشش در راه پيشگيري ازبيماريها و بازگشت سلامت به فرد و جامعه انساني از ابتداي تاريخ جايگاه تابناكي درراه شكوفايي دانش پزشكي به پرورش پزشكان نامدار و اسطوره همچون بوعلي سينا، رازي،زهراوي، ابن زهر، بغدادي، ابن نفيس و... فراهم آورده و نام ايران و ايراني و بطوركلي جامعه اسلامي را براي هميشه در صفحات تاريخ پيشگامان و صاحبان دانش پزشكي وساير عموم ثبت نموده است و به منظور ارج نهادن به زحمات شبانه روزي پزشكان، روزتولد ابوعلي سينا (روز اول شهريور) به نام روز پزشك نامگذاري شده است.

 

بهداشت ـ از سال 1330 مسئله پيشگري از بيماي هاي عفوني و بهداشت و واكسيناسيون باتشكيل اداره بهداشت و پيشگيري از بيماريهاي عفوني و شروع به انجام عمل واكسيناسيونكه به تدريج با تربيت كادر بهداشتي متخصص و كارشناس امر بهداشت شروع شد و در راهمبارزه با بيماريهاي مقاربتي مانند سيفليس و سوزاك و ساير بيماري هاي عفوني و باكشف انتي بيوتيكها و ساخت واكسنهاي گوناگون و درمان و جلوگيري از همه گيريبيمارهائي چون حصبه، ديفتري، كزاز، سياه سرفه ومبارزه دائمي همه جانبه در راه ازبين بردن بيماري مالاريا قدمهائي برداشته شد كه با شكوفائي انقلاب مقدس جمهورياسلامي ايران در حال حاضر اكثر بيماريهاي عفوني در حال كنترل مي باشند و برخي ازبيماريها مثل آبله، آبله مرعان، ديفتري، كزاز، سياه سرفه، فلج اطفال و سفليس و حتيبيماريهايي چون تيفوئيد، پاراتيفوئيد، تب مالت و حتي سل تحت كنترل مي باشد و درمورد فلج اطفال و برخي بيماريهاي عفوني خوشبختانه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكيدر برخي از كشورهاي همجوار مثل افغانستان و برخي كشورهاي آفريقائي اقدام بهواكسيناسيون نموده است. در حال حاضر بيش از 93% مردم كشور داراي لوله كشي آب سالمبهداشتي مي باشند و بيشتر شهرها يا زير پوشش شبكه فاضلاب يا بهبود روش زباله برداريو... مي باشد. حمامها به صورت بهداشتي است. مراكز عمومي مثل حوض هاي مساجد و مراكزتفريحي داراي آب لوله كشي و مراكز دستشوئي با داشتن صابون و لوله كشي آب، تحت كنترلو جلوگيري از بروز بيماريهاي عفوني مي باشد. مراكز عمومي مثل رستورانها، هتلها ومراكز تهيه و توزيع غذاي شهري و بين شهري نيز تحت كنترل بهداشت مي باشند. در طول 8سال جنگ تحميلي حتي يك مورد اپيدمي نداشتيم. و در حال حاضر با داشتن بيش از يك صد وشصت هزار نفر كادر تخصصي و كارشناس، درماني، بهداشتي، آزمايشگاهي و داروئي درحدمطلوبي قرار داريم.

 

آشنايي با عواملي که باعث ايجاد وزوز گوش مي شوند

وزوز گوش يعني شنيدن صداي خاصي شبيه صداي زنگ در گوش که ممکن است در يک ، هر دو گوش و يا حتي در سر احساس شود. اين صدا فرکانس هاي متفاوتي دارد و به صورت زنگ زدن، صداي باد، غرش، سوت و ... درک مي شود. وزوز در گاهي موارد شدت زيادي دارد که سبب آشفتگي و پريشاني شده و زندگي طبيعي فرد را مختل مي کند . گاهي هم خفيف و موقتي بوده و پس از مدتي کوتاه برطرف مي شود. براي مثال هنگامي که فرد در معرض صداهاي بلند قرار مي گيرد ممکن است براي چند دقيقه دچار وزوز گوش شود که خود به خود برطرف مي شود؛ اما در برخي موارد هم وزوز گوش دائمي است و در تمام طول زندگي همراه فرد است.

و...


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 290

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما