فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

تحقیق درباره وضعیت و وظیفه زنان مسلمان ورزشکار در مجامع ورزشی


تحقیق درباره وضعیت و وظیفه زنان مسلمان ورزشکار در مجامع ورزشی

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:16

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

مقدمه

 

"حجاب" و"حفظ شئونات اسلامي" ارزش‌هاي والايي است كه زن مسلمان و ايراني ارج نهادن به آن را به عنوان سرلوحه فعاليت‌هاي خود انتخاب كرده‌ و اساس را بر رعايت اين دو مهم گذاشته است.
"ورزش"يكي ازعرصه‌هايي‌است كه زنان كشورمان با پايبندي به‌معيارهاي اسلامي پاي در آن گذاشته وفعاليت‌هاي كمي وكيفي گسترده‌اي را دراين عرصه داشته‌اند.
كارشناسان ورزش بانوان‌مي‌گويند:بانوان ورزشكارايران پس از سالها فعاليت و تلاش براي ارتقاء جايگاه خود در ميادين مختلف،در سالهاي اخير توانسته‌اند با حفظ ارزش‌هاي اسلامي پا به ميادين مختلف داخلي وخارجي گذاشته و در برخي از رشته‌ها هم به موفقيت‌هاي خوبي دست يابند.
كسب سهميه حضور در المپيك ۲۰۰۸پكن در رشته تكواندو و دو مدال در همين رشته دربازيهاي آسيايي دوحه، مدال آوري شطرنجبازان دربازيهاي آسيايي دوحه وبازيهاي آسيايي داخل سالن ماكائو،نايب قهرماني تيم فوتبال زنان در رقابت هاي غرب آسياوراهيابي آن به مرحله دوم جام ملتهاي آسياكه در يك سال گذشته صورت گرفته‌ودستيابي به چندين مدال رنگارنگ از مسابقات آسيايي و بين‌المللي دررشته‌هاي مختلف وهمچنين صعود زنان ايراني به قله‌اورست ازجمله اين موفقيت هاست.
به گفته آنان، اين موفقيت‌ها نه تنها در داخل بلكه در خارج از ايران و براي بدخواهان كه قصد دارند وضعيت زنان مسلمان و ايراني را بد جلوه دهند، جواب بسيار قاطعي است.

مسوولان ‌ورزش بانوان كشور معتقدند:نگاهي اجمالي به فعاليت‌هاي‌زنان ورزشكار ايران دردو دهه اخير نشان مي‌دهد كه همواره گسترش و توسعه ورزش زنان در دو بعد همگاني و قهرماني با در نظر گرفتن ملاحظات و سياست‌هاي رايج در ورزش كشور هدف اصلي بوده است.

 

ورزشكاران زن ايران و نگاهي به دو دهه حضور آنان در ورزش

مسوولان رشته‌هاي مختلف ورزشي بانوان مي‌گويند: اگر امروز شاهد حضور زنان ورزشكار ايران دربرخي از رشته‌ها در رويدادهاي مختلف ورزشي هستيم، حاكي از انجام كارهاي كارشناسي و گرفتن نظرات افراد ذيصلاح بوده‌است.

آنان مي‌افزايند:بعد از هموارشدن راه وجلب نظر مجامع بين‌المللي و جهاني براي حضور زنان مسلمان در رويدادهاي رسمي با حفظ ارزش‌ها و حجاب اسلامي ، باعث شده است كه ورزشكاران زن ساير كشورهاي اسلامي نيز با الگو گرفتن از زنان ايراني زمينه حضور خود را در اركان ورزش جهان آغاز كنند.

از سوي ديگر اين افراد با اشاره به اينكه در ابعاد اجتماعي نيز "ورزش" عامل مهمي درجهت سلامتي دختران و زنان بوده وابزاري براي پيشگيري‌از بسياري از بيماريها و وسيله‌اي براي جلوگيري از برخي از مفاسد اجتماعي است، عنوان كردند كارشناسان معمولا از ورزش به عنوان برنامه‌اي مناسب ومفيدبراي پركردن بهينه اوقات فراغت دختران نام مي‌برند و به همين دليل بايد زمينه توسعه و گسترش آن را هم فراهم كنيم.

و....


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 373

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما