فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 228
  • بازدید کل : 569414

تحقیق درباره ویروس های کامپیوتر


تحقیق درباره ویروس های کامپیوتر

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:11

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

مقدمه ای بر ویروس های کامپیوتر (و سایر برنامه های مخرب)

 

یک ویروس ،یک برنامه کامپیوتری است که هنگام اجرای یک برنامه آلوده به اجرا در می آورد.

 

بنا بر این فقط فایل های اجرایی می توانند آلوده شوند.این فایل ها در MS-DOS معمولاً پسوندBAT,COM,EXE یاSYS دراند. دسته دیگر از فایل ها که فایل های جایگذاری خوانده می شوند نیز می توانندآلوده شوند.این فایل ها اغلب پسوندOVLدارند.هرچند که سایر پسوند ها مانندOVI نیزگاهی بکار می روند.

 

بنا به تعريف،ویروس سایر برنامه ها را با نسخه هایی از خودش آلوده می کند.ویروس توانائی تکثیر شدن دارد،پس در جستجوی مداوم برای محیط های میزبان جدید گسترش می یابند .اما برنامه ویروس ممکن است سایر برنامه ها را تخریب یا داده ها را مختل کند.شاید در این صمن خودش نیز تخریب شود. تنها شواهد چنین ویروس هایی تخریبی است که در سیستم های آلوده شده ایجاد می کنند.این امر ایجاد سد دفاعی در مقابل ویروس را بسیار مشکل می کند.

 

برنامه های ویروس،مانند میگرو ارگانیسمهای عفونی همنامشان ،اغلب کوچکند.تنها چند خط کد برنامه برای نوشتن یک ویروس ساده کافی است .توجیه آن ساده است.ویروس ها به سادگی در نرم افزارهای سالم مخفی می شوندو بنابراین پیدا کردنشان بسیار مشکل می شود.ویروس ها می توانند هر کامپیوتراز کوچکترین آن ها تا بزرگترینشان را آلوده کنند.هر کس یک کامپیوتر شخصی دارد،می تواند یک برنامه ویروس بنویسد.این بدان معنی است که ابزارهای تولید و یروس کاملاً در دسترس اند.یک ویروس پس از نوشته شدن می تواند از خطوط تلفن یا روی دیسکتهای آلوده به سایر دستگاه ها منتقل شوند و در آنجا ظرف چند ماه میلیونیم ثانیه تکثیر شده و تا بزرگترین دستگاه های هزاران کیلومتر دورتر تخریب کنند.این دو اصل پیدا کردن برنامه نویس ویروس ابتدائی را عملا غیر ممکن می کند.

 

یک ویروس ممکن است خود را به سایر برنامه متصل کند و در آنجا پنهان شود،یا به سیستم عامل کامپیوتر نفوذ کند.تمام سیستم های عامل کامپیوتر (مانند Macintosh-os , Unix ,pc-Dos , MS-DOS ) هستند،برخی بیش از بقیه.

 

ویروس ها از یک منبع نرم افزاری خارجی به دستگاه های کامپیوتری وارد می شوند.برنامه های ویروس درست مانند گل هایی که زنبوران رابرای گرده افشانی به خود جلب می کنند،عملاً طوری طراحی شده اند که برای قربانیانشان جذاب باشند.جذاببیت اغلب به صورت یک بازی جدید است که برا ی پیاده کردن از یک تابلوی اعلانات کامپیوتری وجود دارد.ممکن است ویروس به صورت یک فایل اجرایی متصل به یک پیام پست الکترونیکی از یک دوست یا همکار تجاری درآید.

 

ویروس ها می توانند بلافاصله پس از ورود به یک دستگاه مخرب شوند و یا می توانند برنامه ریزی شوند که تا فعال شدن توسط یک محرک پنهان بمانند.این محرک ممکن است یک تاریخ یا زمان از قبل تعیین شده باشد.برای مثال ویروس معروف میکل آنژ محرکی دارد که برای تاریخ تولد میکل آنژ (15 اسفند-5 مارس) تنظیم شده است.نوع دیگری از محرکها منتظر می مانند یک توالی خاص رایج از ضربات روی شاسی های صفحه کلید اجرا شود.

و....

 


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 293

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما