فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

تحقیق درباره ويژگی های سازمان صنعتی خلاق و نوآور


تحقیق درباره ويژگی های سازمان صنعتی خلاق و نوآور

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:25

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

ويژگي هاي سازمان صنعتي خلاق و نوآور

 

درجهان صنعتي و فراصنعتي معاصر شتاب فزاينده تحولات به حدياست كه علوم ومعارف بشري تقريبا در هر ده سال دوبرابر مي شود. در رشته برقاين مدت حدود 5 سال ،در رشته الكترونيك حدود 3 سال و در رشته كامپيوتر حدوديك سال برآورد شده است .بدون ترديد با گذشت زمان اين روند با شتاب بيشتري تداوم خواهديافت .

 

جامعه جهاني امروز پيوسته دچار تحول و دستخوش دگرگوني است . براي زيستن درچنين محيط متغير و بي ثباتي ، مديريت خلاق ضرورت مي يابد. صاحبنظران يكي ازمهمترين و بارزترين ويژگيهاي عصر اطلاعاتي و نرم افزاري راكه ما هم اكنون در آن به سرمي بريم پيش بيني ناپذيري و عدم رويت روند امور وتحولات آينده مي دانند. در اين شرايط تنها خلاقيت و نوآوري مديران است كه ميتواند حتي از ابهام و عدم وضوح نيزفرصت بسازد و راه را به سوي قله هاي پيروزيبگشايد.

 

امروزه تقريبا تمام كشورهاي جهان درجهت افزايش بهره وري وبهبود وضعيت اقتصادي درپي خلاقيت و نوآوري هستند و يكي از دلايل عمده اهميتفزاينده خلاقيت و نوآوري ايجاد رقابت بين كشورهاي مختلف درحال توسعهاست .

 

مديران مي توانند بر خلاقيت كاركنان تاثير بگذارند كه نتيجهآن مي تواند شركتي به واقع نوآور باشد كه در آن خلاقيت نه تنها به بقاء خودادامه مي دهد بلكه درعمل رشد و بالندگي نيز دارد.

 

خلاقيت به عنوان يك نياز عالي بشري در تمام ابعاد زندگي اومطرح است و عبارت از تحولات دامنه دار و جهشي در فكر و انديشه انساناست .

 

تعريف خلاقيت

 

از خلاقيت "CREATIVITY" تعريف هاي زيادي شده است . برخيخلاقيت ونوآوري را با تغيير برابر دانسته و برخي با انطباق برابر گرفته اند وبرخي هم خلاقيت ونوآوري را امري فراتر از تغيير و انطباق مي دانند. در اينجابرخي از تعاريف مهم راموردبررسي قرار مي دهيم :

 

خلاقيت يعني تلاش براي ايجاد يك تغيير هدفدار در توان اجتماعييا اقتصادي سازمان ;

 

خلاقيت به كارگيري توانايي هاي ذهني براي ايجاد يك فكر يامفهوم جديد است ;

 

خلاقيت يعني توانايي پرورش يا به وجود آوردن يك انگاره ياانديشه جديد در بحث مديريت نظير به وجود آوردن يك محصول جديد است ;

 

خلاقيت عبارت است از طي كردن راهي تازه يا پيمودن يك راه طيشده قبلي به طرزي نوين .

 

الف - تعريف خلاقيت از ديدگاه روانشناسي :

 

خلاقيت يكي از جنبه هاي اصلي تفكر يا انديشيدن است . تفكرعبارت است ازفرايند بازآرايي يا تغيير اطلاعات و نمادهاي كسب شده موجود درحافظه درازمدت .

و...

 


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 330

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما