↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓
فرمت فایل: word
(قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات:15
قسمتی از متن فایل دانلودی:
پست مدرنيسم و يا به عبارتي پسانوگرايي، اصطلاحي براي توصيف گرايشهاي پس از دهه 1960 در عرصه معماري، هنر، ادبيات، فلسفه، فرهنگ و جامعه شناسي است. برخي نظريه پردازان نيز آن را به جنبش ضدنوگرايي تعبيركرده اند. يكي از عواملي كه پست مدرنيسم در جهان تبليغات، ارتباطات و بازاريابي، بويژه در مقوله دهكده جهاني با پيشرفت تكنولوژي كامپيوتر، وب و اينترنت، بر آن تاثير گذاشته است و بحث هاي بسيار زيادي درباره آن وجود دارد، رسانه ها هستند. اين سبك يا جنبش، تمامي تفاوتهاي اصطلاحات، نمادها و فرهنگهاي سرزمينهاي مختلف را در عصر اطلاعات، يكپارچه و متحد ميگرداند. در عرصه بازاريابي و تبليغات سخن پستمدرنيسم به طور خلاصه اين است كه نبايد خود را محدود به استفاده از ابزارها و امكانات و رسانه هاي رايج بازاريابي و تبليغات مدرن كرد، بلكه از تمامي ابزارها، امكانات و رسانه هاي سنتي و غير سنتي ميتوان بهره برد. در اين مطلب به طور خلاصه مطالبي درباره دگرگوني رسانهها ارائه ميشود تا متخصصان، مديران بازاريابي و تبليغات و علاقهمندان با توجه و تاكيد بيشتر بر اين مقوله و پژوهشهاي گسترده، درمورد بهبود هر چه بيشتر استراتژيها و تاكتيك هاي بازاريابي و تبليغاتي خود موفق تر عمل كنند.
براي درك رسانه بايد به هنر و شيوه هاي ارتباطي پيش از تاريخ و آشنايي با نحوه ظهور و منشا هنر در دوران اوليه پيدايش بشر، يعني دوره «پارينه سنگي» (10000تا 40000 ق.م) باز گرديم. بشر نخستين آنچه را در اطراف خود ميديد به صورت نقشهاي انتزاعي و شكلهاي مجرد بر روي ديواره غارها ثبت ميكرد. از آن زمان تا زمان حاضر كه جهان وب و اينترنت بر عرصههايي از روزگار ما حكومت ميكنند، هنر و تبليغات نقش خود را به عنوان رسانه و انتقال دهنده پيامها در زندگي بشري و علم ارتباطات ايفا ميكنند و در علوم ديگر مانند روانشناسي، جامعه شناسي، اقتصاد و مديريت نيز همچنان ردپايي از انواع رسانهها را مشاهده ميكنيم. تاريخ حکومت رسانه ها از دوران پارينه سنگي و نوسنگي و آغاز زندگي بشر كه انسان به تعقل رسيده و توانسته دوران پيرامونش را با تصوير بنماياند و به صورت انتزاعي درآورد، شروع ميشود و با ايجاد سبكها و مكتبهاي هنري به صورت متمادي ادامه پيدا ميكند و به دوره معاصر كه مربوط به بشر قرن بيست و يكم و دوران پستمدرنيته است، ميرسد. در طي اين دورانها هنر ويا به نوعي تبليغات به صورت كلي در نقاشي، معماري، موسيقي، مجسمه سازي، سينما، وب و ... خلاصه ميشود كه همواره نقش مهم خود را بخوبي در آن عصر ايفا كرده و با ايجاد مكتبها و ايسمها به عنوان رسانه هايي قوي موجب تحول در نگرش دوره خود و حتي دورههاي بعدي شدهاند. به نظر مك لوهان تمامي رسانه ها بخصوص رسانه هاي جديد، شكلهاي هنري هستند كه دنياي تازهاي دارند و به چيزي وابسته نيستند.
و....
مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان
برچسب های مهم