فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 250
  • بازدید دیروز : 234
  • بازدید کل : 579612

تحقیق درباره ماهواره های فضایی


تحقیق درباره ماهواره های فضایی

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:16

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

فهرست

عنوان

ماهواره نخستين

نخستين پرتابها

ساختمان ماهواره ها

ابرها در زير ماهواره ها

تصويرسازي با اعداد

تلسكوپ ماهواره ها

رؤيت دنياي نامرئي

تعميرات پرهزينه ي ماهواره ها

منابع تحقيق

 

مقدمه

حقيقي از يك رويا

اي گروه جن وانس اگر مي توانيد از كرانه هاي آسمان و زمين راه فراري يافته بگريزيد اين كار را بكنيد. ليكن از حساب ما و عذاب ما گريزي نداريد مگر با حجت و عذر موجه

آيه سوم از سوره شريفه الرحمن

شايد از آن زمان كه قابليتي چشم به آسمان دوخته بود تا از پرنده اي نحوه دفن كردن هابيل را بياموزد يا شدادها و فرعونها بربال پرندگان غول پيكركجاوه مي‌ساختند روياي پرواز در انديشه آدمي بود.

و چون انسان ذاتا كنجكاو و جستجو گر آفريده شده هرگز نسبت به پديده هاي دنياي اطراف خود متفاوت نبوده است وهمه اختراعات وكشفيات دانشمندانه رشته هاي مختلف علمي وحتي بوجود آمدن علم ودانش بمنظور اغناء همين عزيز ذاتي بوده است و ازآنجا كه طبيعت خلقت آدم با هدف تكامل خويش و پديده هاي اطراف اوست انسان نمي تواند به چراهاي ماوراي خود بي تفاوت مانده و در جهت پاسخ يافتن برنيايد و قرآن كريم اين آيات روحبخش و هدايت گرد در آيه از سوره هاي خويش اعجاز خود را نمايان مي سازد تا متقين راه تكامل خويش را بازيابند وقتي خداوند در دومين آيه از سوره بقره به اين امر اشاره مي كند كه قرآن كتاب متقين است به يقين به اين معني نيست كه قشرخاصي از مردم بايد از اين كتاب استفاده كنند بلكه هدف ازبيان اين مطلب آن است آ آن كه درآيات اين كتاب تدبر مي كنند و به فرامين آن با ايمان و اعتقاد عمل مي كنند لايقان واقعي اين كتابند و تاريخ اسلام انواع قرآن خوانها را نشان داد.

و...


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 211

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما