فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 346
  • بازدید دیروز : 234
  • بازدید کل : 579708

تحقیق درباره موافقت نامه های کاربردی و موافقت نامه های کنترل و ارسال در شبکه


تحقیق درباره موافقت نامه های کاربردی و موافقت نامه های کنترل و ارسال در شبکه

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:13

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

انتخاب پروتکل برای شبکه

 

TCP/IP ، متداولترين پروتکل در شبکه های کامپيوتری است. در اين رابطه پروتکل‏های ديگری نيز وجود داشته که هر کدام دارای جايگاه خاص خود می‏باشند. مثلا" در سيستم عامل شبکه‏ای " نت ور " ، از پروتکل IPX/SPX استفاده می‏شود. در نسخه‏های جديد سيستم عامل "نت ور" ( نسخه های پنج به بعد ) ، امکان استفاده از پروتکل TCP/IP وجود خواهد داشت. در صورتی که قصد ارتقاء شبکه هائی را داشته باشيم که در آنان از سيستم عامل شبکه‏ای "نت ور " ، استفاده می گردد ، استفاده از پروتکل IPX/SPX به برنامه‏های موجود در شبکه و ضرورت استفاده از آنان در شبکه جديد بستگی خواهد داشت .در چنين مواردی شبکه جديد می‏بايست امکان استفاده از پروتکل IPX/SPX را فراهم نمايد.

 

در صورتی که قصد اتصال به اينترنت را داشته باشيم ، استفاده از پروتکل TCP/IP يک ضرورت می‏باشد . حتی در صورتی که ضرورت استفاده از اينترنت وجود نداشته باشد ، استفاده از پروتکل TCP/IP گزينه‏ای معقول و منطقی است ، چراکه اکثر برنامه ها از پروتکل فوق استفاده نموده و در اين رابطه می‏توان از خدمات متخصصان و کارشناسان متعددی به منظور نگهداری و پشتيبانی شبکه‏های مبتنی بر پروتکل TCP/IP ، استفاده کرد.

 

در زمان تصميم گيری در خصوص پروتکل شبکه ، صرفا" يک پروتکل مورد نظر نبوده و می‏بايست فرآيند انتخاب پروتکل به صورت جامع و در تمامی سطوح ، مورد توجه قرار گيرد. پس از اتخاذ تصميم لازم در خصوص پروتکل های مورد نظر در شبکه ، می بايست بررسی لازم در خصوص چالش ها ی امنيتی هر يک از آنان نيز به صورت جدی در دستور کار قرار گيرد .

 

پروتکل های TCP/IP

 

مجموعه پروتکلی که دپارتمان دفاع برای ارتباط از طریق شبکه های متصل به هم و گاهی اوقات غیر مشابه ابداع نموده است.این مجموعه در سیستم یونیکس گنجانده شده و به استاندارد غیر رسمی انتقال داده ها از طریق شبکه ها از جمله اینترنت مبدل شده است

 

Application

 

Transport

 

Internet

 

Network Access

و....

 


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 242

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما