فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 215
  • بازدید دیروز : 260
  • بازدید کل : 579343

تحقیق درباره نانو بيوتکنولوژی‌ها


تحقیق درباره نانو بيوتکنولوژی‌ها

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:21

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

معرفي

 

اين فصل در مورد نانو تکنولوژي‌هايي که مربوط هستند به کاربردهاي قابل استفاده در تحقيقات بيوشيمي، پزشکي و تشخيص بيماري‌ها. اختراع ميکروسکوپ که باعث مي‌شد بتوانيم ميکروارگانيسم و آسيب‌شناسي بيماري‌ها را آشکار کنيم انقلابي در پزشکي ايجاد کرد. جراحي ريز باعث ارتقا پزشکي رايج و سنتي شد و اين امکان استفاده از شيوه‌هايي که قبلا آزمايش نشده بودند يا استفاده از آنها با خطرات و مرگ و مير زيادي همراه بود به وجود آورد. نانو تکنولوژي‌ها توسط گشودن دنيايي دقيق‌تر از مقياس ميکرو (= ريز) چنين اثري بر روي پزشکي پزشکي و جراحي خواهند داشت. به خاطر دقت بسيار بسيار زياد نانوتکنولوژي، پزشکي و جراحي‌هاي بسيار دقيق انجام خواهد گرفت) نانو بيوتکنولوژي‌هاي گوناگون به تفصيل در يک گزارش مخصوص درباره اين موضوع توصيف شده است آن مواردي که مربوط مي‌شود به فهم و درک بيماري‌ها، تشخيص بيماري‌ها کشف داروهاي جديد

 

دسته‌بندي نانوبيوتکنولوژي‌ها

 

دسته‌بندي کردن انواع گسترده علوم نانو بيوتکنولوژي آسان نيست. بعضي از آنها بر اساس حرکت در مقياس نانو ( = اندازه‌هاي بسيار کوچک) بنا شده‌اند ولي بيشتر آنها بر اساس ساختمان‌هاي در حد و اندازه‌هاي نانو بنا شده‌اند که شکل و اندازه‌هاي گوناگون دارند.

 

تعداد کمي از اينها به طور طبيعي وجود دارند اما بيشتر آنها مصنوعي است (ساخته دست بشر مي‌باشند) پيشوند (= نانو) به تمام چيزهايي که مربوط مي‌شود به حرکت يا ساختار در مقياس افزوده مي‌شود يک دسته‌بندي ساده از نانو بيوتکنولوژي‌ها در جدول 1-2 آورده شده است. بعضي از تکنولوژي‌ها از قبيل nano array‌ها و nano chipها سيستم‌هاي micro و نانو الکترومکانيکي:

 

پيشرفت سريع کوچک‌سازي نيمه رسانا باعث تحويل عظيم در انجام محاسبات و دستگاه‌هاي سريعتر و با دقت‌تر شده است که باعث تحول زيادي در تشخيص بيماري‌ها و درمان آنها شده است.

 

بعضي از وسايل و دستگاه‌هاي مورد استفاده در نانو تکنولوژي مربوط مي‌شود به سيستم‌هاي ميکروالکترومکانيکي که مربوط مي‌شود به يک تکنولوژي موثر که براي توليد سنسورهاي داراي ساختار بسيار ريز استفاده مي‌شود کاربرد کلي Mems مربوط مي‌شود به ساخت اجزا خيلي کوچک که به صورت دسته‌اي و با استفاده از شيوه‌هاي ساخت وسايل الکترونيکي ريز توليد مي‌شوند و بدين ترتيب هزينه ساخت آنها کاهش مي‌يابد. کارايي آنها افزايش پيدا مي‌کند. علم ساخت وسايل و سيستم‌ها ريز (= مينياتوري) از Mems‌نام مناسب‌تري است زيرا که اين نام در بر دارنده قوانين کوچک‌سازي، استفاده از شيوه‌هاي ساخت بهتر و مواد مورد استفاده در نانو تکنولوژي مي‌باشد.

 

دسته بندي نانو تكنولوژي‌هاي اصلي

 

ذرات نانو

 

نقاط كانتومي

 

نانو كريستال‌ها

 

ليپو ذرات

 

ذرات نانوي مغناطيسي

 

نانو ذرات پليمري

 

نانو فيبرها

 

نانوسيم‌ها

و....

 


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 241

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما