فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 230
  • بازدید دیروز : 260
  • بازدید کل : 579358

تحقیق درباره نکات سلامت در زندگی


تحقیق درباره نکات سلامت در زندگی

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:11

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

نکات سلامت در زندگي
براي اينكه همواره پوستي جوان داشته باشيد :ز لوازم آرايشي مناسب پوستتان استفاده كنيد . براي از بين بردن ميكروبهاي و باكتري هاي وسايل ارايشي مثل برسو شانه حداقل ماهي 2بار آنها را با محلول آب گرم و كف صابون مايع و چند قطره شامپوي بچه تميز كنيد . از مرطوب كننده هاي حاوي ويتامين استفاده كنيد تاپوستتان مواد آلوده موجود در هوا را جذب نكند . ورزش كنيد كنيد تا پوستتان جوان بماند . با ورزش خون بيشتري وارد رگها شود و بر فعاليت گردش خون افزوده مي شود. به اندازه كافي بخوابيد و سعي كنيد به سمت راست يا پشت بخوابيد . تلاش كنيد كه از نگرانيها بكاهيد و بر فشارهاي زندگي غلبه كنيد و اميدوار باشيد . مشكلات زندگي را حل كنيد و كاهش دهيد .اگركودكتان روزه مي گيرد ، مراقب باشيد تا... غذا كيفيت و كميت خوبي داشته باشد .
كالري مورد نياز بدنش تامين شود . براي كمك به ساخت بافتهاي جديد ، افطار او مواد پروتئيني داشته باشد . براي اينكه احساس تشنگي نكند ، افطار ميوه و سبزي ومواد قندي و كمي مواد چربي مصرف كند .
بعد از افطار ، آب سرد ننوشد تا كار هضم غذا دچار مشكل نشود . افطار سوپ داغ نخورد تا دستگاه هاضمه صدمه نبيند و ديواره مري و معده دچار التهاب نشود .
زياد شيريني نخورد . سحري خالي ازمواد تند و تيز ، مانند فلفل سياه و قرمزباشد تا به هنگام روزه گرفتن تشنه نشود .

 

خطر استفاده از رايانه :

 

كار كردن طولاني مدت با رايانه سبب درد و تورمدست ها ، مچ درد ، كمر درد و گردن درد ميشود .30 ساعت استفاده از رايانه در هفته امكان ابتلا به دست درد تا 8 برابر ، كتف درد را تا 3 برابر ، درد كمر را تا چندين برابر افزايش مي دهد . خشك شدن مردمك چشم، سرخي و التهاب چشم ع كند شدن گردش خون ،لخته شدن خون در ساق پا ، ضعف و صدمه ديدن غضروفها و مفاصل و عضلات ، از ديگرخطرهاي نشستن طولاني مدت در برابررايانه است . كارشناسان توصيه مي كنندتا بعد از هر يك ساعت ، 10 دقيقه به مكانيدور مانند اسمان نگاه كنيد و گاهگاهي ازبرابر رايانه بلند شويد و راه برويد .

 

ويتامين ث و التهاب مفاصل :

 

پژوهشگران انگليسي دريافته اند كه مصرف هر چه بيشتر ميوه و سبزي و تامين ويتامين ث بدن را از ابتلا به التهاب مفاصل جلوگيري
كند و در صورت ابتلا آن را تا 3% كاهش ميدهد . ويتامين ث به شكل فعال در برابراكسيد شدن مقاومت مي كند و فعاليت ذراتعامل التهاب مفاصل را مختل مي كند اين ويتامين در تشكيل كلژن ( پروتئيني مهم در بافتها و استخوان مفاصل ) نقش اساسي دارد . بايد توجه داشت كه در اين بررسي ويتامين ث موجود در سبزي و ميوه ها آزمايش شده نه قرصهاي ويتامين ث كه دربازار يافت مي شود .

 

چه كنيد تا ماسك هاي طبيعي نتيجه بخش باشد :

 

ميوه ها وسبزيهايي كه براي ماسك استفاده مي كنيدبايد تازه و با كيفيت باشد ؛ يعني نه زياد رسيده و نه خراب و خشك .بعد ازآماده شدن ماسك ، سريع آن را به صورت بماليد . اگر مي خواهيد مواد ماسك رابكوبيد ، براي جلوگيري از اكسيد شدن ماده از ظرف هاي پلاستيكي استفاده كنيد. پيش از ماسك زدن صورت خود را تميز كنيد. به يك بار ماسك زدن اكتفا نكنيد ، آن قدر اين كار را تكرار كنيد تا به نتيجه يمطلوب برسيد . از زدن ماسك در اطراف چشم ودهان خودداري كنيد .

و....

 


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 238

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما