فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 344
  • بازدید دیروز : 325
  • بازدید کل : 577258

تحقیق درباره نگهداری مواد قابل انفجار


تحقیق درباره نگهداری مواد قابل انفجار

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:11

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

چگونگی نگهداری مواد قابل انفجار

 

محافظت از مخازن سوخت قابل انفجار

 

ExploStop چيست ؟

 

EXPLOSTOP از فويل آلومينيوم آلياژي مخصوص و مقاوم در برابر خوردگي كه به صورت شبكه توري يا گوي كروي توليد شده است. قابليت نصب در كليه انواع مخازن جهت جلوگيري از انفجار گازهاي قابل اشتعال يا مايعات ديگر را با استفاده از اصل هدايت حرارت دارد.

 

شبكه توري آلومينيومي براي استفاده در مخازن بزرگ ذخيره يا مخازن به هنگام ساخت توصيه مي شود.

 

گوي كروي شبكه اي آلومينيومي كه داراي قطري معادلmm25 – 20 است، براي استفاده در مخازني از قبيل كپسول گاز، باك خودرو، مخازن نگهداري بنزين و يا هر نوع مخزن ساخته شده براي جابجايي مايعات قابل اشتعال يا گاز بكار ميروند كه داراي دريچه كوچكي مي باشند توصيه مي گردد.

 

اصول كنترل شعله توسط EXPLOSTOP

 

سيستم محدود كردن انفجار EXPLOSTOP

 

سيستم محدود كننده انفجار (شكل زير) بر روي ساپورت هاي افقي مخزن قرار گرفته و به هنگام ايجاد آتش سوزي آن را محافظت ميكند . شعله موجود در تماس مستقيم با مايع موجود در مخزن نمي باشد كه اين امر باعث خنك كردن شعله EXPLOSTOP)) و شبكه موجود مي شود كه مي توان به سادگي اطفاء حريق نمود.

 

آزمايش EXPLOSTOP

 

آزمايشات متعددي بر روي مايعات اشتعال زا به همراه EXPLOSTOP صورت گرفته است.

 

نتايج آزمايش EXPLOSTOP

 

نمودارهاي ذيل نتايج آزمايش شامل حداكثر فشار ايجاد شده در يك مخزن را كه توسط جرقه مشتعل شده است نشان مي دهد. آزمايشاتي كه صورت گرفته در شرايط كاربرد EXPLOSTOP و بدون EXPLOSTOP بوده كه حاوي مخلوط ماده انفجاري اشباع شده مي باشد.

 

فشار در مخزن محافظت نشده تا 01/4 بار بالا ميرود در حالي كه در همين مخزن با بكارگيري EXPLOSTOP فشار تنها تا 54/0 بار افزايش مي يابد.

 

مزاياي استفاده از EXPLOSTOP

 

استفاده از EXPLOSTOP مزاياي زيادي را شامل ميگردد كه داراي طيف وسيعي است كه از اتفاقات ناگوار جلوگيري كرده و محيط زيست را ايمن مي سازد. ساخت مخازن سوخت را نيز اقتصادي مي كند.

 

EXPLOSTOP داراي گارانتي طول عمر بوده و قابل استفاده مجدد و بازيافت نيز ميباشد.

 

EXPLOSTOP باعث محدود كردن ريسك ايجاد حوادث ناگوار در اثر اشتعال يا انفجار سوخت ناشي از حرارت بالا به علت مجاورت در برابرآتش، تصادم شديد، جرقه و غيره مي شود.

 

EXPLOSTOP پوشش خوب و مؤثري جهت جلوگيري از خوردگي ارائه ميدهد كه با دارا بودن پتانسيل بالا در مقابل اكسيداسيون معادل66/1 در مقايسه با مقدار مشابه 763/0 براي روي، خوردگي الكتريكي مخزن را گارانتي مي كند.

و...

 


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 198

برچسب های مهم

بهترین ها را از ما بخواهید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما